کد خبر 458849
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

مجید مجیدی گفت: من سال‌ها با این فیلم زندگی کردم و حس بسیار خوشایندی را پشت سر گذاشتم و در مواقعی که مشکلاتی پیش می‌آمد، به خود حضرت متوسل می‌شدم و به یاد سفر حج می‌افتادم.

به گزارش مشرق، کارگردان فیلم محمد رسول الله گفت: به نظرم فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» می‌تواند شروع کننده خیلی خوبی برای یک حرکت عظیم سینمایی از سوی مسلمانان در جهان باشد و قطعا برای انعکاس حقیقت وجود پیامبر گرامی اسلام، برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای نمایش‌های بین‌المللی و حضور در جشنواره‌ها خواهیم داشت که اولین گام آن بزودی با شرکت در جشنواره مونترال خواهد بود.

وی ادامه داد: به نظرم این فیلم مورد توجه همه دل‌های علاقه‌مند و ارادتمند قرار خواهد گرفت و تبلیغات کاذبی که برخی‌ها علیه فیلم داشته‌اند، پابرجا نخواهد بود و در نهایت این هنر است که تاثیر خود را خواهد گذاشت و مطمئن هستم حتی کسانی که علیه ما صحبت کردند، اگر فیلم را ببینند قطعا نگاه‌شان تغییر خواهد کرد، مگر اینکه نگاه خصمانه‌ای داشته باشند.

مجیدی مجیدی اظهار داشت: فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» حتما موجب وحدت مسلمانان شیعه و سنی خواهد شد، چرا که ما به گونه‌ای فیلم را ساخته‌ایم که بتواند وفاقی را در جهان اسلام به وجود آورد. من سال‌ها با این فیلم زندگی کردم و حس بسیار خوشایندی را پشت سر گذاشتم و در مواقعی که مشکلاتی پیش می‌آمد، به خود حضرت متوسل می‌شدم و به یاد سفر حج می‌افتادم.

وی ادامه داد: هنرمند معمولا با عوالم خیال سر و کار دارد و کمتر پیش می‌آید که رویا تبدیل به واقعیت شود اما برای من ساخت این فیلم حتی فراتر از واقعیت شد و باور قلبی دارم که صاحب کار خود پیامبر بوده است و اگر عنایت خاص آن حضرت نبود، این اتفاق عظیم پیش نمی‌آمد. من باور داشتم که روح پیامبر ناظر بر کار ما است و همین مسؤولیت ما را بسیار بیشتر می‌کرد. این احساس خاص در همه بچه‌ها پیش آمده بود و ما از برکت این کار بهره مناسبی بردیم.

منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام ودرود بر حضرت محمد (ص) وهمه اهل بيت (ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس