کد خبر 457768
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

سردار بار دیگر درخشید. او دروازه بهترین دروازه‌بان روسیه را باز کرد. اتفاقی که مقابل صدرنشین لیگ و در مسکو رقم خورد. در یک بازی خارج از خانه و این یعنی یک اتفاق فوق‌العاده برای مهاجم جوان و ایرانی روستوف.

به گزارش مشرق،  سردار این گل را در هفته پنجم لیگ روسیه به ثمر رساند. گلی که می‌توانست سه امتیازی باشد اما در نهایت با دو گل از سوی بازیکنان زسکا پاسخ داده شد. آزمون اما هم خوشحال است و هم ناراحت.

خوشحال از این بابت که به قولش وفا و مادرش را خوشحال کرده و ناراحت از این بابت که روستوف در این بازی شکست خورده است. آزمون که در شب تولد مادرش مقابل زسکا بازی می‌کرد در این باره می‌گوید: «قبل از بازی به مادرم قول دادم که گل می‌زنم چون تولدش بود و دوست داشتم یک هدیه به او بدهم. خیلی انگیزه داشتم که دروازه حریف را باز کنم. به همین دلیل دنبال موقعیتی می‌گشتم تا گل بزنم. خدا را شکر که این اتفاق افتاد. من گل زدم، آن هم در شب تولد مادرم. این گل هم هدیه‌ای برای او که زحمات فراوانی برایم کشیده است. بعد از بازی هم با یکدیگر صحبت کردیم. مادرم می‌گفت این بهترین هدیه تولدش بوده است. واقعا خوشحال بود و شادمان که من در شب تولدش به بهترین تیم روسیه گل زدم.»

روستوف توانست یک بازی پایاپای مقابل صدرنشین لیگ روسیه انجام بدهد. دیداری که تا اواسط نیمه دوم هم با یک گل به سود روستوف دنبال می‌شد. سردار از این بازی مشکل می‌گوید: «نمی‌دانم چطور بگویم اما واقعا بازی سنگینی بود. زسکا 5 بازیکن ملی‌پوش دارد که سه تا از آنها در خط دفاعی تیم ملی روسیه بازی می‌کنند. این تیم تا پایان هفته پنجم صدرنشین مطلق لیگ بود. با کسب 5 برد در 5 بازی. ما به این صدرنشینی کاری نداشتیم. به مسکو رفتیم تا امتیاز بگیریم. خیلی زود هم به گل رسیدیم. در دقیقه 11 اما در ادامه شاهد حملات مداوم زسکا بودیم. آنها نمی‌خواستند در زمین خودی شکست بخورند. بالاخره هم توانستند دو گل به ما بزنند. البته که داوری هم در به ثمر رسیدن گل‌هایشان نقش داشت. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم اما حیف که به هدف خودمان نرسیدیم.»

 در لیگ روسیه گل زدن به آکینفیف یک کار دشوار و سخت است. سردار در این بازی دروازه آکینفیف، دروازه‌بان ملی‌پوش زسکا را باز کرد. او در این مورد می‌گوید: «آکینفیف از دروازه‌بان‌های قدیمی و باتجربه لیگ روسیه است. او سال‌ها برای تیم ملی روسیه بازی کرده و فکر می‌کنم کاپیتان دوم این تیم هم محسوب می‌شود. آکینفیف با 80 بازی ملی قطعا بهترین دروازه‌بان لیگ روسیه محسوب می‌شود اما خوشحالم که دروازه او را باز کردم. به نظرم گل زدن به او کار آسانی نیست، حتی برای مهاجمان سطح بالا اما خدا را شکر که توانستم در تقابل با او موفق باشم.»

عده‌ای معتقدند گل سردار آزمون در موقعیت آفساید به ثمر رسید. مهاجم ایرانی روستوف می‌گوید: «گل من آفساید نبود چون لحظه آخر توپ به پای مدافع زسکا برخورد کرد و سپس به من رسید. من با پاس هم تیمی‌ام صاحب توپ نشدم که کمک داور بخواهد آفساید اعلام کند.»

آزمون از داوری بازی هم ناراضی است: «فکر می‌کنم داور یک پنالتی ما را نگرفت و روی گل دوم زسکا هم خطای شماره 3 حریف را روی بازیکن ما نادیده گرفت. بعد از بازی هم اتفاق‌هایی بین بازیکنان دو تیم افتاد اما باید این بازی را زودتر فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم.»
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس