کد خبر 457743
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

معاون آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد از تربیت 30 هزار حافظ سوره مبارکه «یس» برای مشارکت با طرح قرآنی 1449 خبر داد و گفت: آزمون کتبی این طرح 13 شهریورماه به صورت همزمان در استان‌های مختلف برگزار می‌‌شود.

 به گزارش مشرق، «محمدرضا جعفری» معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به مشارکت این سازمان با طرح قرآنی 1449، اظهار داشت: امسال این طرح فراگیر با محوریت حفظ سوره مبارکه «یس» برگزار می‌شود و ما با برگزاری کلاس‌های حضوری با این طرح همراه شدیم.

وی با بیان اینکه پس از آغاز طرح قرآنی 1449 اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری 2 هزار کلاس حفظ سوره مبارکه «یس» کریم، افزود: بر اساسا گزارش کانون های مساجد استان‌ها 30 هزار نفر در این کلاس‌های شرکت کرده و حافظ سوره مبارکه «یس» شدند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشو با اشاره به اینکه آزمون‌ طرح 1449 جمعه 13 شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون‌ داوطلبان شرکت در این طرح ساعت 9 صبح به صورت هم‌زمان در تمامی استان‌ها به رقابت می‌‌پردازند.

وی درباره سؤالات آزمون طرح قرآنی 1449 نیز خاطر نشان کرد: در آزمونی که ستاد کانون‌های مساجحد و سازمان دارالقران برای طرح قرآنی 1449 برگزار می‌‌کند 25 تا 30 سؤال کتبی طراحی شده که داوطلبان باید به این سؤالات پاسخ دهند. افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره نیز شوند به قیدقرعه تجلیل خواهند شد.

اختتامیه طرح قرآنی 1449؛ قرآن کتاب زندگی 18 شهریورماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس