کد خبر 454981
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

جشنواره قرآنی با محور عظمت سوره مبارکه یاسین و با عنوان «هفت دقیقه تا آرامش» برگزار می‌شود.

 به گزارش مشرق، شهرداری منطقه یک تهران در نظر دارد تا «جشنواره عظمت سوره مبارکه یاسین» با عنوان «هفت دقیقه تا آرامش» را برگزار کند.

بر همین اساس این جشنواره در دو بخش حفظ قرآن و مقاله‌نویسی برگزار می شود که رشته‌های بخش مقاله نویسی در هفت موضوع مختلف طراحی شده است.

رشته‌های بخش مقاله‌نویسی عبارت از «تأثیر سوره مبارکه یاسین در تحقق آرزوهای معنوی و مادی»،‌ «آرزوی پیامبر(ص) مهر و رحمت در مداومت تلاوت سوره مبارکه یاسین»،‌ «سیر آفاق و انفس و شگفتی‌های آفرینش در سوره مبارکه یاسین»،‌ «جاذبه سوره مبارکه یاسین در قلب و جان انسان»،‌ «جایگاه سوره مبارکه یاسین در احادیث و روایات»، «وبلاگ‌نویسی با محوریت سوره مبارکه یاسین» هستند.
برگزاری جشنواره قرآنی «هفت دقیقه تا آرامش»
این جشنواره که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود در بخش حفظ به زبان‌های مختلف به‌ صورت شفاهی آغاز شده و با داوری بخش‌های جنبی که همان مقاله‌نویسی است ادامه خواهد یافت.

زمان مسابقات شفاهی در بخش حفظ قرآن کریم روز 29 مردادماه از ساعت 9 صبح تا زمان اذان مغرب ویژه بانوان و روز 30 مردادماه نیز از ساعت 12 تا اذان مغرب ویژه آقایان خواهد بود.

همچنین داوری بخش جنبی نیز در روز 31 مردادماه صورت خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، مکان برگزاری مسابقات در قیطریه، بلوار شهید اندرزگو، نبش خیابان مهرمحمدی، مجموعه فرهنگی سیدالشهداء(ع) است.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس