کد خبر 455189
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن «تلاوت» پنجم و ششم شهریورماه برگزار می‌شود.

 به گزارش مشرق، یوسف افراش، معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت نام در سومین دوره مسابقات قرآن تلاوت، عنوان کرد: حدود سه هزار و 800 نفر در رشته‌های قرائت و حفظ سومین دوره مسابقات قرآن تلاوت ثبت نام کرده‌اند.

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم افزود: با توجه به پایان یافتن مهلت ثبت نام در مسابقات قرآن تلاوت، مرحله استانی این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه، پنجم و ششم شهریورماه در تمامی استانها برگزار می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: به استانهایی که تعداد شرکت‌کنندگان آنها قابل توجه است اعلام کرده‌ایم یک مرحله مقدماتی نیز برای مسابقات قرآن تلاوت داشته باشند چرا که برای مثال قاریانی که در مسابقات قرآن تلاوت شرکت کرده‌اند به این دلیل که باید پنج قطعه را حفظ باشند و به مفاهیم آن نیز تسلط داشته باشند باید در یک مرحله مقدماتی مورد آزمایش قرار بگیرند تا مشخص شود که آیا این افراد آمادگی برای حضور در مرحله استانی را دارند یا ندارند.

افراش ادامه داد: استان‌هایی با تعداد زیاد شرکت‌کننده باید تا قبل از برگزاری مرحله استانی مسابقات یک آزمون مقدماتی برای شرکت‌کنندگان برگزار کنند تا نسبت به تسلط افراد بر قطعات و مفاهیم آنها آگاهی پیدا کنند و بدانند کدام افراد آمادگی حضور در مرحله استانی را دارند.

وی یادآور شد: افرادی که تسلط کامل در مرحله مقدماتی نداشته باشند ممکن است از حضور در مرحله استانی حذف شوند و در این صورت در تعداد شرکت‌کنندگان مرحله استانی ریزش خواهیم داشت.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس