کد خبر 456489
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به تأثیر اجرای طرح L.E.Z در محدوده طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح L.E.Z ارتقای کیفیت خودروهایی که وارد محدوده طرح ترافیک می شوند اصلاح می شود.

 به گزارش مشرق، سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، درباره اثرگذاری اجرای طرح L.E.Z  بر صدور آرم های طرح ترافیک، اظهار داشت: با توجه به اینکه شدت آلودگی هوا، شدت آلایندگی خودرو، محدوده جغرافیایی طرح و نهایتا محدوده زمانی متغیر های اصلی ما در اجرای این طرح هستند طبیعی است که در زمان تصویب قطعی آن خودروهایی مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک خواهند بود که حداقل هایی از معیارهای تعیین شده را داشته باشند.

وی اد امه داد: به عنوان مثال اگر در حال حاضر صرفاً خودروی دارای معاینه فنی مجاز به ورود به طرح ترافیک است، ممکن است بعد از اجرای طرح اعلام شود این خودروها باید دارای استاندارد یورو 2 باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در واقع معیارهایی که برای طرح L.E.Z در نظر گرفته شده در صدور آرم های طرح ترافیک نیز اثرگذار خواهد بود ا البته این امر به مفهوم این نیست که طرح ترافیک جمع می شود ولی حتما شرایط ورود به این محدوده متناسب طرح L.E.Z اصلاح می شود.

وی در پاسخ به اینکه بنابراین شاهد کاهش ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک خواهیم بود، گفت: می توان گفت ارتقای کیفیت خودروهایی که وارد محدوده طرح ترافیک می شوند حتما در این طرح لحاظ می شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس