کد خبر 456408
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تهدید به حمله نظامی خلاف منشور و اصول ملل متحد است.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهاي مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا  را بی اساس دانست وآن را رد کرد.
 
مرضیه افخم تصریح کرد :ادعاهاي تكراري مقامات امريكا كه همسو با منافع رژيم صهيونيستي و براي كسب رضايت لابی های طرفدار اسرائیل مطرح مي شود نشانگر تردید و عمق سردرگمی مسئولين امريكايي در ترجیح منافع ملی خود است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا بشدت اسیر رقابت های سیاسی و حزبی داخل این کشور است، افزود: وجه مشترک جنگ طلبان و مدعیان دیپلماسی در آمریکا، تکیه بر ایده های موهوم و خطرناک و هراس افكني است كه تاكنون هزينه ها و خسارت هاي جبران ناپذيري را براي جهانيان در پي داشته است و امروزيكي از از ريشه هاي اصلي ناامني بين المللي است.
 
مرضیه افخم تصریح کرد :رژیم صهیونیستی مهمترین منبع بی ثباتی و گسترش تروریسم در خاورمیانه است و حمايت دولت هاي  آمریکا از اين رژيم و سياست ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی و آموزش و تجهیز آنها ؛ امريكا را در موضع متهم قرار داده است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاكيد بر اينكه  جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خویش درعرصه های سیاسی، نظامی و امنیتی  محدودیتی را نمي پذبرد ؛ اضافه كرد :‌ تهدید به حمله نظامی خلاف منشور و اصول ملل متحد بوده و موجب مسوولیت بین المللی برای دولت و مقامات ایالات متحده امريكا می باشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس