کد خبر 456013
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳

مهرداد میناوند پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن مطلبی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن مطلبی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

فغان از فغانی! + عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مسعود ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    مرگ بر مافیا ! مشکل دایی و برانکو و یحیی و گواردیولا و مورینیو و ... نیستن . مشکل دست های پشت پرده است که نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره . چرا باید مدیران هر روز عوض شن و کسایی که کار میکنن حذف بشن و کسایی که سکوت میکنن و هدفشون نابودی پرسپولیسه و دوستان وزارت هستن سر کار میان . هر وجدان سلیمی میدونه و میبینه که سالهاست کمر به نابودی پرسپولیس بستن . چرا داوری ها اینطوره . چرا وقتی هدایتی میخاد بلیط هارو بخره بهش اجازه نمیدن ؟ مگه صبح تا شب تو رسانه ها نمیگن که هدف ، آوردن و کشوندن مردم به استادیوم هاست . مردم میدونن که خبرایی هست که پرسپولیس باید نابود بشه . راستی چرا دولت تیم رو واگذار نکرد ؟!!!!!!!!
  • مجید ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    داوران و فدراسیون و وزارت ورزش و بعضی ها همه مشکل دارند . اونم علیه پرسپولیس . تبانی و فساد تو فوتبال انقد عیان و واضح شده که وزیر هم اعتراف کرد که حق پرسپولیس رو با تبانی خوردن. نمونه محسن قهرمانی : همه میدونن این آقا بازی دو سال قبل پرسپولیس سپاهان رو تو اصفهان چطوری درآورد واسه اصفهانی ها. دکتر دادکان هم صحه گذاشت به این قضیه تو برنامه گزارش خبری اخبار 22/30 . یادم نمیره که محسن قهرمانی چند هفته بعد از محرومیتش مصاحبه کرد و گفت که همه رو با خودش زیر آب میبره ، همه تبانی باز هارو . بألاخره تهدیدش هم جواب داد و در جنگ قدرت مافیای فوتبال ایران ، مافیای داوری برنده شد و آقای قهرمانی دقیقأ از جایی به فوتبال برگشت که از اونجا به حق محروم شده بود . اینه تبانی و مافیا ... و بدا به حال هواداران میلیونی سرخ که باید بسوزن و حتی حق اعتراض هم نداشته باشن . چون داوری نیس تو لیگ ایران که علیه پرسپولیس نباشه و لج نکنه با این تیم . فردا هم محروممون میکنن از حضور تماشاگر و بازیکن و مربی رو محروم میکنن . بیچاره سوشا که تو داربی کتک خورد و سه جلسه محروم شد !!! وای به تبانی . . . وای به داوری . . . وای به وزارت ورزش . . .
  • سعید پرسپولیسی ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    مردم همه چیو خوب میفهمن . این داوری ها و بحث ها ، اشتباه داوری نیس عزیزان . باید تحولی تو ارکان فوتبال پیش بیاد . خود محسن قهرمانی اعتراف کرده که داوری ها سفارشی انجام میشه . نمیشه ک 13 تا داور در یک بازه زمانی محدود همه علیه دو سه تا تیم خاص به نفع دو سه تا تیم خاص داوری کنند . پرسپولیسیای باغیرت ناراحت نباشن ، یه خدایی هست ...
  • علی ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    مهرداد عزیز ممنون که تو این روزای سخت کنار مردمت هستی برعکس آقایون پرسپولیسی نما . مردم تا کی باید بشیننو این وضعیتو تحمل کنن . آقایان اسطوره ، آقایان پروین و مایلی کهن و دادکان و عابدینی و دایی و کریمی و عابدزاده و باقری و امثالهم ... شما اسطوره شدید که تو این روزای سخت کنار مردم باشید نه اینکه سکوت کنید . چرا به داد پرسپولیس نمیرسید . چرا به داد هوادارا نمیرسید . چرا سکوت کردید تا پرسپولیسو نابود کنن . شما اسطوره شدید که اجازه ندید به مردم و پرسپولیس آسیب برسه . دارن تو روز روشن پرسپولیسو سرشو میبرن . حالا هی سکوت کنید اسطوره ها !!!
  • ناشناس ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    دلم برای پرسپولیس می سوزد چون توی هر چهار بازیشان داور ها به نفع تیم مقابل گرفت.
  • Kaveh ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    يك شوت به تير دروازه. دو شوت هوايي در موقعيت گل. از دست دادن پنالتي. به داوري چه ارتباطي داره؟. لطفآ راهنمايي فني بفرماييد.
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    خخخخخخ
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    مشرق تو هم با لنگیا عقد اخوت بستی
  • رضا ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    این اقای وزیر ورزش چه به روز این پرسپولیس دراورد . تیم پرسپولیس دوسال پیش باید قهرمان لیگ میشد اما همین اقایون نزاشتن بعد همین اقایون فشار اوردن به اقای رحیمی که باید علی دایی رو برکنار کنی در صورتی که علی دایی با پرپولیس با اینکه زیر فشار اقایون بود بد کار نمیکرد . برام سواله که طرفداران با گریه و ناراحتی میرن خونه هاشون این اقایون خواب راحتی میکنند ؟ خدا ازشون نگذره
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    پرسپولیس باید بره دسته 3 بازی کنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • aras ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    با تمام اون موارد پرسپولیس باید حداقل 1-0 میبرد ولی دوتا موقعیت گل رو داور به اونا هدیه کرد درضمن پنالتی به خاطر جلو اومدن دربازبان ذوب تکرار میشد
  • aras ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    بیاد با کیسه عقد برادری ببنده شما راحت میشی؟
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    دلیل باختن لنگ داوره ولی دلیل گل نزدنشون چه ربطی به داور داره اگه اشتباه داوری نبود نتیجه بازی یک یک میشد نه پنج یک
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    والله ما بخدا راضی هستیم پرسپولیس را در رده اول بگذارید و اینقدر تهمت به این و اون نزنید. هورا پرسپولیس قهرمان است.
  • مهدی ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    پرسپولیس خودش مشکل داره همش گیر داده به داوری با سپاهان که تازه داور باید یه پنالتی واسه سپاهان میگرفت.درضمن شما کی گل زدی که داور نگرفت. همیشه باید بدونیم اشتباهات داور جزیی از فوتباله حلا پرسپولیس ها که نمیدونن چکار کنن همش به زمین و زمان گیر میدن. تیمتون رو بد بستید , داور چکار کنه...
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    چرا وقتی فغانی اون بلا رو سر تراکتور آورد هیچ کس چیزی نگفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا الان باید با فغانی برخورد بشه؟ چون پرسپولیسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس