کد خبر 455964
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ داور مسابقه پرسپولیس و ذوب‌آهن را باید به تیمارستان ببرند.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازی فوق‌‌العاده‌ای بود پرسپولیس عالی بازی کرد آنها موقعیت‌‌های گلزنی فراوانی به دست آوردند حتی در فوتبال اروپا هم من این همه موقعیت گل را ندیده بودم.

وی گفت:‌زیباترین بازی چند سال اخیر پرسپولیس را شاهد بودم اما داور بازی را خراب کرد. برای کمیته داوران متأسفم این داور را باید به تیمارستان ببرند و شاید بهتر است که فغانی را به دست مردم تبریز بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مردم تبریزو خوب اومدی، آخ که این فغانی بگم چی بشه، الهی الهی ....
  • مشهدی محمد ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام مهرداد عزیز میناوند باز خدا را شکر که شماها هستید که مصاحبه کنید و درد دل هواداران را بازگو کنید
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    طاهری زنده هست که بیاد از حق پرسپولیس دفاع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مجید ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مرگ بر مافیا ! مشکل دایی و برانکو و یحیی و گواردیولا و مورینیو و ... نیستن . مشکل دست های پشت پرده است که نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره . چرا باید مدیران هر روز عوض شن و کسایی که کار میکنن حذف بشن و کسایی که سکوت میکنن و هدفشون نابودی پرسپولیسه و دوستان وزارت هستن سر کار میان . هر وجدان سلیمی میدونه و میبینه که سالهاست کمر به نابودی پرسپولیس بستن . چرا داوری ها اینطوره . چرا وقتی هدایتی میخاد بلیط هارو بخره بهش اجازه نمیدن ؟ مگه صبح تا شب تو رسانه ها نمیگن که هدف ، آوردن و کشوندن مردم به استادیوم هاست . مردم میدونن که خبرایی هست که پرسپولیس باید نابود بشه . راستی چرا دولت تیم رو واگذار نکرد ؟!!!!!!!!
  • آوچی ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مهرداد واقعا حرف دل مردم مردم تبریز رو زدی دمت گرم تو تیمارستان ولی صوت دستش ندن دیگه باشه؟!!!!!!!!!
  • علی امین فر ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    با سلام داوران اینچنینی مشکل شخصیتی دارند وقتی صدای مجید جلالی درامد یعنی فاجعه . همین . پرسپولیس بزرگ است و فرصت خوبی برای بروز و خود نشان دادن عقده های درونی. تمام
  • 456 ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    آقای میناوند: "بازی فوق‌‌العاده‌ای بود پرسپولیس عالی بازی کرد آنها موقعیت‌‌های گلزنی فراوانی به دست آوردند حتی در فوتبال اروپا هم من این همه موقعیت گل را ندیده بودم" آقای میناوند پیش کسوت کارشناس، به نظر شما برای تعیین برنده موقعیت های ایجاد شده را باید شمرد یا تعداد گل ها را؟ اگر خلق موقعیت های فراوان وظیفه تیم است گل کردن آنها وظیفه کیست؟ مهاجمین تیم؟ مربی تیم؟ فدراسیون؟ سازمان لیگ؟ فیفا؟ یا داور؟ از نظر من باید شما و مهاجمین پرسپولیس را ببرند تیمارستان! اصلا می فهمی چی میگی؟ تیم چندین موقعیت را از دست داده اونوقت با وجود بهترین مهاجم حال حاضر کشور (تارمی) عالی بازی کرده و داور مقصره؟ خوب البته تا من به یاد دارم سبک بازی خود شما هم همین طوری بود! خدا ما را از شر نظرات صد من یک غاز شما و امثال شما نجات بدهد! که با این طرز تفکر ما همیشه در خم اعتراض به داور خواهیم ماند! اون جمله آخر هم که توهین بود به مردم تبریز! مگر تبریزی ها لولو اند یا داعشی؟
  • نیما ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    استاد میناوند مگر خودتون عرضه ندارید چرا از مردم تبریز مایه میزاری ؟ تبریزی ها انسانهای متین و با فرهنگی هستند .اگر مجازات اشتباه داوری انتقال به تیمارستان هستش مجازات خود شما چیه؟؟؟؟ تبعید به مادگاسکار
  • مسعود ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    داوران و فدراسیون و وزارت ورزش و بعضی ها همه مشکل دارند . اونم علیه پرسپولیس . تبانی و فساد تو فوتبال انقد عیان و واضح شده که وزیر هم اعتراف کرد که حق پرسپولیس رو با تبانی خوردن. نمونه محسن قهرمانی : همه میدونن این آقا بازی دو سال قبل پرسپولیس سپاهان رو تو اصفهان چطوری درآورد واسه اصفهانی ها. دکتر دادکان هم صحه گذاشت به این قضیه تو برنامه گزارش خبری اخبار 22/30 . یادم نمیره که محسن قهرمانی چند هفته بعد از محرومیتش مصاحبه کرد و گفت که همه رو با خودش زیر آب میبره ، همه تبانی باز هارو . بألاخره تهدیدش هم جواب داد و در جنگ قدرت مافیای فوتبال ایران ، مافیای داوری برنده شد و آقای قهرمانی دقیقأ از جایی به فوتبال برگشت که از اونجا به حق محروم شده بود . اینه تبانی و مافیا ... و بدا به حال هواداران میلیونی سرخ که باید بسوزن و حتی حق اعتراض هم نداشته باشن . چون داوری نیس تو لیگ ایران که علیه پرسپولیس نباشه و لج نکنه با این تیم . فردا هم محروممون میکنن از حضور تماشاگر و بازیکن و مربی رو محروم میکنن . بیچاره سوشا که تو داربی کتک خورد و سه جلسه محروم شد !!! وای به تبانی . . . وای به داوری . . . وای به وزارت ورزش . . .
  • علی1080 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    جالبه لیگ خودمون رو هم گذاشتیم حرفه ای در حالی که هیچ نشونه ای از حرفه ای بودن تو این لیگ پیدا نمیشه، هم مدیریت باشگاهها هم وضعیت تیمها هم زمینهای کشاورزیمون، من که میگم تا تیمی مثل پرسپولیس دولتی هست هیچوقت روی خوش به خودش نمیبینه
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    برید کم چرت و پرت بگید بازیکن حریف داره پاس گل بهتون میده گل نمیزنید این چرتو پرتا چیه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس