کد خبر 456088
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً نتایج به دست آمده پرسپولیس شرم‌آور است و نمی‌دانم چرا تیم چنین نتایجی را می‌گیرد.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: نمی‌دانم بازیکنان چه فکری می‌کنند! آیا آنها به فکر آبروی خودشان نیستند چرا اینقدر با احساسات هواداران بازی می‌کنند، واقعاً کسب این نتایج شرم‌آور است. چرا بازیکنان از موقعیت‌های به وجود آمده استفاده نمی‌کنند.

وی افزود:‌اگر در زمان ما یک بازیکن حتی یک موقعیت هم خراب می‌کرد تا صبح خوابش نمی‌برد اما هم‌اکنون انگار نه انگار که تیم شکست خورده است مثل اینکه برای بازیکنان اصلاً این موضوع اهمیت ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اعتراض سرخپوشان به قضاوت داور تأکید کرد: وقتی یک تیم شکست می‌خورد تمام مسائل را زیر سر داور می‌داند در حالی که پرسپولیسی‌ها موقعیت های زیادی را  از دست دادند وقتی توپ را به گل تبدیل نمی‌کنند معلوم است که گل دریافت می‌کنند و شکست می‌خورند واقعاً نمی‌دانم چه کاری باید انجام داد اینکه بازیکن توپ را به گل تبدیل نمی‌کند نمی‌دانم مربوط به آمادگی جسمی او می‌شود یا مسائل روحی و روانی به هر حال مربی باید با بازیکن صحبت کند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

محمدخانی خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس شانس دارد که لیگ چند روزی تعطیل می‌شود و می‌تواند شرایط خود را به دست آورد در زمان ما بازیکن فرصت اندکی در پرسپولیس داشت اما هم‌اکنون می‌بینید بازیکنی 5 - 6 سال در پرسپولیس بازی می‌کند اما به تیم ملی دعوت نمی‌شود کاپیتان تیم را می‌بینید که بازیکن ملی‌پوش نیست باید بازیکن قدر پیراهن تیم را بداند و متوجه باشد که پیراهن چه تیمی را برتن کرده است. بازیکن با 4 - 5 بازی در پرسپولیس به اندازه 50 بازی ملی معروف می‌شود.

وی در مورد اینکه چه راهکاری را برای بهبود پرسپولیس متصور است، گفت: باید بازیکنان تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانند در بازی‌ها پیروز شوند. سرمربی تیم هم باید با بازیکنان تیمش صحبت کند تا از این شرایط بیرون بیایند. اینکه تیم بخواهد در حالی که میزبان است نتیجه را واگذار کند اگر به اصفهان برود چه اتفاقی می‌افتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس