کد خبر 45583
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا با اشاره به فتنه اخير دشمنان در قالب گروهکي انحرافي در کردستان، گفت: به يقين مسئولان با اين فتنه به شدت برخورد خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار سرلشکر سيديحيي ‏صفوي پنج‌شنبه‌شب در مراسم رونمايي از کتاب 22 روز حماسه در سنندج در دانشگاه کردستان، اظهار داشت: اقتدار و عظمت امروز ايران اسلامي ثمره ايثار و از خودگذشتگي شهداي والامقامي است که در راستاي دفاع از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب به مظلومانه به شهادت رسيدند.

وي افزود: ‏امروز اگر استان کردستان با امنيت و آرامش تمام به آباداني و توسعه رسيده است حاصل ايثار و از خودگذشتگي هزاران شهيد بومي و غيربومي است که بعد از پيروزي انقلاب در مقابله با گروهک‌هاي ضد انقلاب و همچنين در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ايستادند و حتي يک وجب از اين خاک مقدس را به دست دشمنان نداند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: براي تامين امنيت داخلي کردستان، آذربايجان غربي و کرمانشاه، 23 هزار نفر از مردم اقصي نقاط کشور اسلاميمان جان خود را از دست دادند تا جايي که تنها 5 هزار و 416 نفر از آنان از استان اصفهان بودند.

وي بر شناخت بيش از پيش شهدا، اهداف، افکار و عقايد آنان تاکيد و خاطرنشان کرد:‏ نبايد فراموش کرد که ايثار و از خودگذشتگي شهداست که ايران را امروز به يکي از مقتدرترين و موفق‌ترين کشورها در جهان تبديل کرده است.

به گفته دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا، شناخت و شناساندن شهدا به جامعه رسالت بسيار بزرگ و همگاني است و بايد با انجام برنامه‌هاي مختلف همچون نوشتن اين کتاب‌ها در اين مسير گام‌هاي بزرگي برداشته شود.

صفوي مردم استان کردستان را يکي از وفادارترين و ولايت‌مدارترين مردم ايران اسلامي خواند و افزود: عمق شناخت نظام اسلامي از اين مردم، در نحوه رفتار و توجه مسئولان و دولتمردان به توسعه و آباداني همه جانبه اين استان شهيد پرور کاملا مشهود است.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: حمايت از گروهک‌هاي ضد انقلاب براي ضربه زدن به مردم اين استان و انقلاب نمونه‌اي از توطئه‌هاي دشمنان در سال‌هاي اول پيروزي انقلاب است.

به گفته صفوي، دشمنان با استفاده از اين گروهک‌ها مانع هرگونه پيشرفت و آباداني در استان مي‌شدند و در اين مسير بسياري از فرزندان اين آب خاک را به بيرحمانه‌ترين شکل به شهادت رساندند.
وي با بيان اينکه از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز اتفاقات بسيار بزرگي در کشور شکل گرفته است، ادامه داد: آزادسازي سنندج در 22 ارديبهشت 59 يکي از بزرگ‌ترين اتفاقاتي است که بسياري از توطئه‌هاي دشمنان را که در شهرهاي ديگر داشت شکل مي‌گرفت، خنثي کرد.

وي افزود: آزادسازي سنندج در حقيقت خنثي‌سازي بسياري از توطئه‌هاي شومي بود که دشمنان با تمام توان سعي داشتند در شهرهاي ديگر کشور پياده کنند.

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: امروز نيز دشمنان با توطئه و فتنه ديگري توسط گروهک جديدي که انحراف فکري و اعتقادي دارند و مخالف سنت خدا و رسول خدا هستند، به جنگ مردم کردستان آمده‌اند، گروهي که به نام خدا و قرآن و با حمايت دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ترويج افکار ضداسلامي، ايجاد تفرقه و نفاق در بين مسلمانان و معرفي مسلمانان به عنوان کافر را دارند.

صفوي تاکيد کرد: مطمئنيم روحانيون، مسئولان و نيروهاي نظامي اين استان همچون گذشته درخشانشان در راستاي خنثي‌سازي توطئه‌هاي اين افراد دست نشانده و گروهک‌هاي منحرف به خوبي وارد عمل شده و به صورت جدي با آنان برخورد مي‌کنند.

به گفته وي، امروزه دشمنان در افغانستان و عراق نسبت به کردستان خط جديدي را دنبال مي‌کنند که اميدواريم مردم شهيد پرور کردستان همچون گذشته توطئه‌هاي دشمنان را به بهترين شکل خنثي کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس