کد خبر 454191
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

مدیر‌کل بهزیستی استان تهران از تهیه تفاهم‌نامه مشترک با شهرداری تهران در جهت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این سازمان برای رفع آسیب‌های اجتماعی در تهران خبر داد و گفت: کمتر از 5 درصد کودکان از خدمات آموزشی مهد کودک‌ها استفاده می‌کنند.

 به گزارش مشرق، احمد دلبری مدیر‌کل بهزیستی استان تهران، از برگزاری سه جلسه مشترک سازمان بهزیستی با معاونت اجتماعی و سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبرداد و گفت:‌ بر اساس این جلسات تفاهم‌نامه‌ای به منظور هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود هر دو طرف تهیه کردیم که امیدواریم در هفته آینده توسط انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و محمدباقر قالیباف شهردار تهران اجرایی شود.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه در حوزه‌های مختلف فعالیت خواهیم کرد که از جمله می‌توان به استفاده از امکانات و فضای 354 سرای محله‌ای که در تهران وجود دارد اشاره کرد. امکاناتی که می‌توان از طریق آنها چالش‌های موجود در بهزیستی و مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی در استان تهران را حل کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان تهران یادآور شد: چالش‌های سازمان بهزیستی استان تهران مباحثی از جمله توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار، معتادین متجاهر، پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی است که با همکاری شهرداری تهران این مسائل و مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مباحث مورد توجه در این تفاهم‌نامه کودکان واجد شرایط یک تا شش سال است که باید از مهدکودک‌ها استفاده کنند که در حال حاضر کمتر از 5 درصد از این کودکان از خدمات آموزشی مهدکودک‌ها استفاده می‌کنند. بر همین اساس ما برنامه داریم که آنان نیز بتوانند از فضاها و امکانات موجود در شهرداری تهران بهره‌مند شوند.

منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس