کد خبر 453216
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به پلمپ دو باغ‌تالار در حاشیه پایتخت، از برخورد جدی پلیس با جشنها و عروسیهای مختلط در باغها، از اجرای طرح جدیدی به منظور نظارت بیشتر بر باغ‌تالارهای این منطقه خبر داد.

 به گزارش مشرق، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، با اشاره به برخورد پلیس با برگزارکنندگان مجالس و عروسی‌های مختلط در باغ‌تالارهای غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع برخی از شهرستانهای غرب استان تهران همچون شهریار، رباط‌کریم، صفادشت و ...، استقبال خوبی برای برگزاری جشنها در باغها و باغ‌تالارهای این شهرستانها صورت گرفته است ولی متاسفانه برخیها با سوءاستفاده از فضای این باغها، اقدام به برگزاری مجالس عروسی و جشنهای مختلط می‌کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تاکید بر نظارت مستمر پلیس اماکن بر فعالیت باغ‌تالارهای واقع در غرب استان، افزود: در حال حاضر 77 باغ‌تالار در این محدوده، موفق به اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت شده و یا در شرف اخذ مجوز هستند و پلیس با نظارت مستمر بر فعالیت این اماکن، با هرگونه تخطی و عدم رعایت موازین قانونی و شرعی، برخورد می‌کند.

وی با اشاره به طرح جدید پلیس برای نظارت بیشتر بر این اماکن، گفت: در این طرح که با همکاری پلیس اماکن و تمامی دستگاه‌های استان به اجرا درمی‌آید، مدیران استانی با حضور نامحسوس در این باغ‌تالارها، وضعیت برگزاری جشنها و مراسم عروسی در این اماکن را رصد می‌کنند و قطعاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخطیان برخورد قانونی خواهند کرد.

خانچرلی در پایان با تاکید بر اینکه تذکرات لازم به اتحادیه مربوطه برای نظارت بر رعایت شئونات اسلامی در باغ‌تالارها داده شده است،‌ خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده طی یک هفته گذشته، پلیس اماکن با چند باغ‌تالاری متخلف برخورد کرده که در این میان 2 باغ‌تالار نیز پلمپ شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی110 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 2
    آقا وضعیت این باغ تالارها افتضاحه ازپرسنل وخدمشون بگیرید که تقریبا همشون بی حجابن تا مهمانان ومدعوین که باسرووضع افتضاح غروغاتی باهم به رقص وپایکوبی میپردازن ضمنا درخیلی مواقع مشروبات الکی هم دراین اماکن فساد سرو میشه واقعا نیروی انتظامی باید برخورد جدی بکنه شماحساب کنید کسایی که متاسفانه وبعضا ازسرناآگاهی زن وبچشون رو به این مراسم های عروسی ببرن اونوقت کسی که به اینگونه مجالس بره دیگه حجاب ومحرم نامحرم سرش میشه حالا گشت ارشاد بره توخیابون به کسی که تجربه حضور دراین مجالس رو داشته بگه خانم حجابت رو رعایت کن!!!!!
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 1
    برخی از روستا ها هم شده محل تخلیه ی برخی دیگر !! چندسال پیش برای سیزده بدر به یک روستا رفتم دیدم جلوی یکی از خونه ها ماشین لوکس زیاد ایستاده !! از خانم کشاورزی که مراقب بادمجان و گوجه هاش بود پرسیدم اینجا چه خبره ؟ گفت : از داخل شهر میآن این خونه رو اجاره میکنن و ....
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 1
    در اینکه وضعیتشون داغونه شکی نیست. اما خب تکلیف مهمانان مشخصه .من که هر جا دعوت شدم از قبل میدونستم اوضاع مهمونی چطوریه و از قبل اطلاع داده میشه معمولا هم دعوت شونده و هم دعوت کننده در مورد نوع مراسم موقع تحویل کارت صحبت می کنند.
  • سید ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 1
    چرا تهران فقط برخورد میشه تازه اگه بشه اصلا برخی ماموران وظیفه خود نمی دونند که این تخلفات وسلب آسایش مردم برخورد کنند لطفا پیگیری کنیید و با مسولان انتظامی مصاحبه مفصلی در مورد حدود و مقررات آن تهیه کنیید که همه بدانند با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس