تریبون حزب کارگزاران با تشبیه صادق خرازی به پیام صادقیان! او را دردسرساز و چالش برانگیز خطاب کرد و به وی توصیه کرد که مثل پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس عطای سیاست داخلی را به لقایش ببخشد و فعالیت خود را در عرصه سیاسی کشور پایان دهد.

خرازی چطور به احمدی نژاد و پیام صادقیان تشبیه شد؟
گروه سیاسی مشرق - ارگان رسانه ای حزب کارگزاران –هفته نامه صدا- این هفته با انتشار مطلبی حمله و توهین به صادق خرازی را که این روزها در قامت دبیرکل حزب ندا عرض اندام می کند، را آغاز کرد.

کارگزارانی‌ها اين روزها تمام فعاليت خود را در حوزه سياست داخلي به انتخابات معطوف كرده‌اند و به گفته خود برای تصرف کرسی‌های سبز رنگ بهارستان برنامه جدی را در پیش گرفته‌اند، حالا صادق خرازی و حامیانش را مانع رسیدن به اهداف خود می دانند و تلاش دارند تا او را از عرصه سیاست به کنار بزنند.

ارگان رسانه ای حزب کارگزاران امروز با انتشار مطلبی تحت عنوان «آقا صادق در قامت صادقیان» حمله و توهین به صادق خرازی دیپلمات کهنه‌کار اصلاحات را آغاز کرد.

تریبون حزب کارگزاران با تشبیه صادق خرازی به پیام صادقیان! او را دردسرساز و چالش برانگیز خطاب کرد و به وی توصیه کرد که مثل پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس عطای سیاست داخلی را به لقایش ببخشد و فعالیت خود را در عرصه سیاسی کشور پایان دهد.

در بخشی از این مطلب آمده است: «صادقیان فوتبال ایران هم مثل آقا صادق سیاست ایران، هر روز چالشی برای پرسپولیسی ها درست می کرد. البته پیام صادقیان نسبت به آقا صادق این تفاوت را داشت که خیلی زود فهمید این راهی را که به پیش گرفته، به سمت ترکستان است و نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه فوتبال و آینده خود او را هم نابود می کند.»

حضور صادق خرازی و حزب ندای ایرانیان در سپهر سیاسی اصلاحات که گویا به مذاق زعمای حزب کارگزاران خوش نیامده است؛ آنها را وادار کرده است تا در مقابل آسیب‌شناسی «ندا» و بیان برخی انتقادات از سوی آنها، به تخریب و توهین به موسس حزب ندای ایرانیان روی بیاورند و صادق خرازی و حامیان «ندا» را به پیام صادقیانی تشبیه کنند که راه ترکستان را در پیش گرفته است.

ارگان رسانه ای حزب کارگزاران در ادامه به صادق خرازی پیشنهاد رفتن به استراحت را می دهد و می نویسد: «چرا صادق خرازی مدتی به خود، اصلاح طلبان و کل جامعه سیاسی ایران استراحت نمی دهد؟ چرا مثل پیام صادقیان که برای حفظ شخصیت و آینده خود عطای پرسپولیس پرحاشیه را به لقای آن بخشید و راه نفت شد، ایشان هم با تجربه ای که از دنیای بی رحم سیاست داخلی و حاشیه های رنگارنگ آن در همین تجربه کوتاه یکی، دو سال کسب کرده بهتر است به عرصه سیاست خارجی و دیپلماسی برگردد و دل به «ندا» و عطای سیاست داخلی نبندد.» [1]

البته این تنها حمله کارگزارانی ها به دیپلمات کهنه کار اصلاح طلبان نبود. روزنامه«آرمان» به عنوان دیگر تریبون حزب کارگزاران و نزدیک به خانواده هاشمی نیز در روز چهارشنبه ۲۱/۵/۹۴ در گزارشی با عنوان «رفتارصادق‌خرازی به سبک‌احمدی‌نژادی» واکنش تندی به سخنان خرازی نشان داد و او را با احمدی نژاد مقایسه کردند. روزنامه«آرمان» در بخشی از مقاله خود نوشت: «چند صباحی است که جیب و لیست با هم نسبتی نزدیک پیدا کرده‌اند؛ لیستی که در جیب است و فقط صاحب کت یا کاپشن خبر دارد که در آن لیست اسامی چه کسانی است، اما نمی‌گوید؛ همانطور که محمود احمدی‌نژاد زمانی که بر مسند ریاست‌جمهوری نشسته بود مدعی شد لیست مفسدان و متخلفان اقتصادی را در جیبش دارد اما کسی ندانست چرا رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم سرآخر آن را رو نکرد. اکنون بار دیگر این جیب ها هستند که به واسطه لیست‌های درونشان ارزش پیدا کرده‌اند و این‌بار صادق خرازی مدعی یک لیست شده است!»[2]

کارگزارانی‌ها به‌واسطه ارتباط نزدیک با بدنه دولت و همچنین حمایت ویژه هاشمی رفسنجانی در تلاش‌اند تا برای انتخابات مجلس بتوانند اصلاح‌طلبان را زیر چتر خود قرار دهند؛ آن‌ها با برگزاری کنگره این حزب، زمینه را برای برگزاری اجتماع بزرگ کارگزاران فراهم کردند و این روزها تمام فعالیت های خود را به «انتخابات مجلس دهم» معطوف کرده اند.

آنها در همایش سراسری کارگزاران، سرشاخه‌های اصلی این حزب در سراسر کشور را گرده جمع کردند تا در فاصله سه ماه مانده به کنگره و هفت ماه مانده به انتخابات مجلس اصلی‌ترین مواضع حزب را به سرشاخه های استانی خود ابلاغ کنند و با عزمی راسخ به مدیریت صحنه انتخابات در جبهه اصلاحات بپردازند.

به نظر می‌رسد کارگزارانی‌ها تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن و حتی تخریب رقیبان سیاسی خود در جبهه اصلاحات به کار گرفتند تا در آینده ای نه چندان دور با مشکلات و موانع کمتری مواجه شوند.

صادق خرازی و جوانانی که خود را  «نسل دوم اصلاحات» می‌دانند و کتمان اشتباهات سیاسی اصلاح‌طلبان تندرو را اولین گام کج تلقی می‌کنند؛ قطعا یکی از موانع جدی کارگزارانی‌هایی هستند که به گفته محمدهاشمی عضو هیات موسس کارگزاران راه «مشارکتی‌ها» را در پیش گرفته‌اند.

طبیعی است که کارگزارانی ها در مقابل هرگونه آسیب‌شناسی از سوی حامیان «ندا» را واکنش تندی نشان دهند و آنهارا دردسرساز خطاب کنند و به آنها توصیه کنند که مثل پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس عطای سیاست داخلی را به لقایش ببخشد و فعالیت خود را در عرصه سیاسی کشور پایان دهند.



[1] هفته نامه کارگزاران – تاریخ شنبه 24 مردادماه 1394

[2] http://www.armandaily.ir/Default.aspx?NPN_Id=958&pageno=3

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    یه کلمه از کثافت کاری هاشون گفت پدر جدش رو آوردن جلوی چشمش. این است تحمل "موافق" من.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    پیام صادقیان خنده داره خیلی بهش میاد
  • محسن ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    کجای این حرفا توهینه؟ یعنی تشبیه کردن شخصی به احمدی نژاد، توهین به اون شخصه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس