ابطحی پاسخ صادق خرازی را در صفحه شخصی اینستاگرامش داد.

گروه فضای مجازی مشرق- صادق خرازي، سفير دولت اصلاحات در فرانسه اخیرا نطقی کرده اند که باعث شد محمد علی ابطحی در یک پست اینستاگرامی نسبت به سخنان خرازی واکنش نشان دهد. آقای خرازی چندی پیش گفته بودند: كساني را يادم است كه در دوراني كه سفير بودم با خارجي‌ها مذاكره مي‌كردند و به دشمن گرا مي‌دادند، من آنها را به‌عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم، ليستشان را هم دارم و اگر قرار باشد روزي به مردم ارائه خواهم داد.

محمد علی ابطحی نیز نسبت به این سخنان در پست اینستاگرام خود مطلبی نوشتند و آن را به اشتراک گذاشتند در این پست چنین آمده است:

صادق خرازی در ادامه حرف های شیرین و متناقضش گفته که لیست اصلاح طلبانی که به شورای نگهبان گرا می داداند را در جیبش دارد. شیبه چمدان پولی که در مورد چمدان دلار، و تقسیم آن به روزنامه نگاران. از این شیرین زدن ها قبلا هم در گفته هایشان بود. در این مورد عبدالله رمضان زاده هم نوشته لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست. البته قاچاق زیر خاکی هم اضافه کنید راه دوری نمی رود. بهترین تلنگر را رمضانزاده برای اصلاح طلبی بدلی ندا داده است.

واقعیت دیگر هم این است که تقسیم کنندگان شغل در کشور نه تنها با این تعابیر، که اگر کسی بگوید لیست اصلاح طلبان قاتل مظلومان بوسنی وفلسطین وافغان راهم در جیب دارد، باز هم در دادن پست افاقه نمی کند. حزب ندایی های خوبی که واقعا اصلاح طلب بودند وفقط امکانات نداشتند، در این موارد نمیخواهند موضع بگیرند؟

خرازی زنگ زد، ابطحی وارد گود سیاست شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    از نوع عکس العمل ها معلوم میشود که جناب دیپلمات خوب جایی انگشت گذاشته و از قضا احتمالا برخی از افرادا همان لیست به نوعی از ترس مرگ سیاسی دست به خود کشی داوطلبانه زده اند به اصطلاح عربا لقد اصبت کبد الحقیقه این قسمت را جناب رمضانزاده خوب میفهمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس