کد خبر 452311
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

گروهی وابسته به داعش موسوم به خلیفه سایبری، اطلاعات کارمندان آمریکایی و اعضای سازمان سیا را هک کرده است.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش داده‌های مربوط به سربازان، دیپلمات‌ها و احتمالا جاسوسان سازمان سیا را هک کرد. این گروه با قرار دادن اطلاعات در شبکه اینترنت، آمریکا را تهدید کرده است.

روزنامه آلمانی «هاندلزبلات» نوشت که خلیفه سایبری جهاد سایبری را با اقدام علیه آمریکا پیگیری می‌کند. هکرهای داعش اسامی، ایمیل‌ها و رمز‌هایشان، صفحات فیس‌بوک، کارت‌های اعتباری و شماره‌های تلفن شماری از سربازان و کارمندان سفارتخانه‌ها را هک کرده اند. تمامی این اطلاعات در بخش هک شبکه اینترنتی داعش قرار دارند.

بنابر این گزارش، اطلاعات 1481 نفر منتشر شده‌اند و در کنار نام این افراد آدرس ایمیل آنها با رمز و اطلاعاتی درباره محل زندگی، کدپستی و شماره تلفن افراد قرار داده شده است.

گروهی با عنوان «بخش هک دولت اسلامی» مسئولیت این حمله سایبری را قبول کرد.و «ابوحسین البریتانی» از اعضای این گروه در شبکه توییتر  خود نوشت: « آنها ما را در فهرست نهایی خود قرار دادند و ما هم آنها را در فهرست خود قرار دادیم.»

داعش آوریل گذشته هم صفحه اصلی پایگاه اینترنتی شبکه ۵ تلویزیون فرانسه را هک کرده بود به طوری که در مدت حمله سایبری به این صفحه که چندین ساعت طول کشید، تصاویر و اطلاعاتی مربوط به داعش دیده می‌شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس