کد خبر 452304
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های یهودی سازی شهر قدس، معبدی در بخش قدیمی این شهر احداث می‌کند/ برای ساخت این معبد که "جوهر اسرائیل" نام دارد بیش از ۱۳ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد شد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی "القدس آنلاین" از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت یک بنای غول‌پیکر در بخش قدیمی شهر قدس خبر داد. رژیم صهیونیستی در شهر قدس مناقصه ای برای ساخت معبدی یهودی در بخش قدیمی این شهر اعلام کردند. این مناقصه برای ساخت ساختمان بزرگ شش طبقه با ارتفاع 23 متر، در مساحتی معادل 1400 متر مربع منتشر شده است که با کمکهای مستقیم دولت اسرائیل و هزینه ای معادل 50 ملیون شیکل (13 میلیون دلار) به اجرا درخواهد آمد.

طرح جدید رژیم صهیونیستی برای تخریب قدس+عکس

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی در صدد است یهودی سازی این شهر را با ساخت این معبد یهودی در قدس به اجرا درآورد . این ساختمان دومین ساختمان از جهت ارتفاع در این شهرک خواهد بود.
مقامات این رژیم می خواهند این ساختمان را که معبد یهودی «جوهر اسرائیلی» نام گذاری کرده اند فورا بسازند زیرا به سرعت بودجه ای به آن اختصاص داده اند و حتی زیرساخت های آن را ایجاد کرده اند و تنها اجرای آن باقی مانده است.

طرح جدید رژیم صهیونیستی برای تخریب قدس+عکس
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس