کد خبر 452093
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از وجود اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه در جریان جنگ ۵۱ روزه غزه خبر داد.

پیدا شدن اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غزه
به گزارش مشرق، خبرگزاری سما نوشت: «ابوحمزه» فرمانده گردان های القسام پس از برگزاری رژه نظامی در شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه طی سخنانی گفت که بازی اعمال فشار بر مقاومت از طریق تحت فشار قرار دادن اسرا یک روش شکست خورده و نخ نما شده است.

وی افزود: تاریخ گواه است که گردان‌های القسام کلید همه غل و زنجیرها را در اختیار دارد و وفاداری به آزادگان نیز دور نیست؛ گردان های قسام هرگز اسرایی که وارد جنگ سخت با رژیم اشغالگر شده اند، فراموش نمی کند.

ابوحمزه خطاب به اسرا تاکید کرد: فجر آزادی نزدیک است و دوران اسارت شما بسر خواهد آمد. در همین رابطه گردان‌های قسام به وجود اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک بیت حانون در جریان تجاوز سال گذشته این رژیم به نوار غزه اشاره کرد.

ابوحمزه خطاب به رژیم اشغالگر اظهار داشت: اجساد سربازان خود را که در خیابان های بیت حانون رها کرده اید، فراموش نکنید.

وی جانفشانی های ساکنان نوار غزه و بیت حانون را ستود و تاکید کرد که هر کوچه و خیابانی در این شهر شاهد قهرمانی های مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر بود.

وی همچنین گفت که گردان‌های قسام از طریق تشکیل نسل پیشگامان آزادسازی برای آزادسازی مسجد الاقصی و قدس اشغالی لحظه شماری می‌کند و ما خواهان اتحاد برای حمایت از مقاومت و یاری مسجدالاقصی هستیم.

وی افزود که ما برای رویارویی آتی آماده می شویم و نبرد آینده از همان جایی که متوقف شده، آغاز خواهد شد و مسجد الاقصی و قدس نیز پیروز خواهند شد.

ابوحمزه اشاره کرد: مقاومتی که با جانفشانی و جهاد باعث سربلندی امت شده و پیروزی هایی کسب کرده که ارتش ها از آن عاجز بودند، امروز به دشمن تاکید می کند که بار دیگر مجاهدان ما را مورد آزمون قرار ندهد در غیر اینصورت با چیزی مواجه خواهد شد که حتی تصور آن را هم نمی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد که غزه سکوی حرکت به سمت آزادسازی است و کرانه باختری نیز باید به اوج جهاد خود بازگردد و خون خانواده دوابشه را فراموش نکند.

رژیم صهیونیستی در 7 جولای 2014 در حمله 51 روزه به نوار غزه بیش از 2 هزار فلسطینی را شهید و حدود 11 هزار نفر دیگر را زخمی کرد و بنابر آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی در این جنگ همچنین 68 نظامی و 4 غیرنظامی اسرائیلی و یک کارگر خارجی کشته شدند و همچنین 2522 اسرائیلی از جمله 740 نظامی نیز زخمی شدند.

پیش از این رسانه های خبری رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به نقل از دستگاه های امنیتی این رژیم گزارش دادند که حماس 2 صهیونیست و اجساد 2 نظامی کشته شده در جریان جنگ 51 روزه غزه را در نزد خود دارد.

بر پایه این گزارش، یکی از این اسرا به نام «ابراهام منگیستو» اتیوپیایی تبار است که روز 9 سپتامبر سال گذشته از دیوار حایل واقع در بین غزه و فلسطین اشغالی عبور کرده و به اسارت درآمده است.

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد که حماس اسارت این جوان را تکذیب کرده و گفته که تنها از او بازجویی کرده و سپس او را آزاد کرده است.

در همین رابطه «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اخیرا فاش کرد که رژیم صهیونیستی از طریق یک میانجی اروپایی آزادی 2 سرباز و جسد دو نظامی را که از زمان جنگ غزه در نزد حماس است، درخواست کرده بود.

وی افزود که حماس به میانجی اروپایی ابلاغ کرد تا زمانیکه اسرائیل اسرای فلسطینی را که در جریان تبادل اسرا با گلعاد شالیت آزاد کرده و سپس آنها را به بازداشت خود درآورده است، آزاد نکند در آن صورت هیچ مذاکره ای درباره اسرای اسرائیلی، تعداد اسرا و وضعیت آنها اعم از زنده و مرده بودن و یا ارائه هیچ گونه اطلاعاتی در این باره، آغاز نخواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مقاومت پیروز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس