کد خبر 452272
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

رييس موسسه نجف اشرف عراق حجت الاسلام والمسلمين سيد حميد حسيني در ديدار با نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق از راه اندازي شبكه ماهواره اي فارسي زبان زاير خبر داد.

 به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمين سيد حميد حسيني، رئيس موسسه نجف اشرف عراق در ديدار با حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني،‌نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق از راه اندازي شبكه ماهواره اي فارسي زبان زائر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمين حسيني، اظهار داشت: اين شبكه نقش به سزايي در بهره برداري بهتر و بيشتر از آداب و فلسفه زيارت و تحول رفتاري زايران خواهد داشت.

وي يكي ديگر از اهداف راه اندازي اين شبكه را لزوم اتحاد و انسجام ملت ايران و عراق در راستاي تبيين معارف اهل بيت (ع) برشمرد و ادامه داد: استوديوي اين شبكه در نجف اشرف داير شده است و به زودي كار خود را آغاز خواهد كرد.

اين گزارش حاكي است، همچنين در اين ديدار در خصوص برخي مسايل فرهنگي اربعين و حضور گسترده و پرشور زائران ايراني در اين مراسم بحث و گفت‌‌‌وگو شد.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در اين ديدار سفر زائران در اربعين حسيني را يك فرصت كم نظير برشمرد و افزود: مراسم ااربعين اقتدار و شكوه پيروان اهل بيت (ع) را به نمايش گذاشته و پيام جهاني آن كه محبت و اخوت بين جهان اسلام و ظلم ستيزي است.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس