کد خبر 452066
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

روز دوشنبه در جریان تهیه و تدارک مراسم تشییع شهدای مظلوم غواص عملیات کربلای 4 که پس از تفحص و شناسایی به تازگی به محل زندگی خانواده خود جهت خاکسپاری اعزام شده‌اند، تعدادی از طلاب و اعضای خانواده شهدا در استان اصفهان به جرم تهیه و تدارک پلاکاردهای محتوی مضامین استکبارستیزانه دستگیر شده‌اند!

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، یک روز پیش از برگزاری مراسم تشییع شهدای غواص در اصفهان، گروهی با لباس شخصی با مراجعه به برخی فعالین فرهنگی محلی که در قالب گروه‌های مردمی در صدد برگزاری هر چه  باشکوه‌تر مراسم وداع شهدا بودند، با تهدید و ارعاب کوشیدند از افشای جنایات آمریکا در عملیات کربلای 4 و نقش عوامل استکبار جهانی در اسارت رزمندگان اسلام و شهادت آنها با دست بسته جلوگیری کنند.

یکی از طلاب دستگیر شده در همین رابطه در شرح ماجرای ممنوع شدن شعار «مرگ بر آمریکا» در اصفهان گفت: «به دنبال شرکت در مراسم تشییع شهدای غواص در تهران، عزم‌مان را جزم کردیم تا در مراسم اصفهان به دور از هر گونه اغراض سیاسی حزبی، پیام مظلومیت شهدای مظلوم کربلای 4 را به مردم برسانیم. با هماهنگی بیش از 20 مرکز فرهنگی، در اجابت سخنان مهم رهبر انقلاب در عید فطر، نیت کردیم نقاب ساخته و پرداخته بزک کنندگان چهره آمریکای جنایتکار را کنار زده و فرمان رهبری در پرداختن به چهره واقعی آمریکا به عنوان اتم مصادیق استکبار را اجابت کنیم.»

فرزند شهید تاکید کرد: «به نظر ما موضوع معرفی آمریکا به عنوان مستکبری جنایت پیشه و ادامه مسیر استکبارستیزی آگاهانه در ایران، از منظر رهبر انقلاب موضوعی بسیار پر اهمیت است. به همین جهت از ابتدا با دیگر فعالین فرهنگی عهد بستیم که فعالیت هایمان تبلور فرامین و خواسته‌های رهبر انقلاب باشد.»

علی رغم تاکید ما بر پرهیز از ایجاد دو دستگی در کشور به دنبال قضایای هسته‌ای به عنوان خواسته مهم رهبری از جامعه و اذعان صریح این موضوع در گفتگو به مسئولین، تماس‌هایی با محتوای تهدید آمیز از شماره‌های ناشناس دریافت کردیم. حتی پس از دستگیری یکی از طلاب ارزشی فعال، روز تشییع شهداء تماسی برقرار شد که فرد تماس گیرنده تاکید داشت به حکم شورای تامین استانداری استان اصفهان، حکم جلب‌مان به منظور جلوگیری از حضور در مراسم شهداء صادر شده است!

طلبه و فعال فرهنگی در پاسخ به این سوال که افراد مذکور از چه نهادی بودند، گفت: «خود را از اداره اطلاعات استان معرفی کردند و ابتدا درخواست کردند پلاکاردهای دست نویس تهیه شده توسط فعالین مردمی در خانه ما بازبینی شود که بدون هر گونه مقاومتی اجابت کردیم.»

وی در ادامه گفت: وقتی از ملاک‌های بازبینی مدنظر آنها سوال کردیم تنها از لفظ «توافق بد» در توصیف بیانیه وین به عنوان موارد ممنوعه نام بردند که با توجه به تاکید خودمان بر پرهیز از دودستگی و اختلاف در جامعه، بازبینی پلاکاردها با ملاک مذکور را پذیرفتیم. نتیجه اینکه پس از بازبینی بیش از 500 پلاکارد دست نویس مردمی تجمیع شده در منزل شهید، حدود 10 دست نوشته را جدا کرده و به نیروهایی که با لباس شخصی در کوچه مستقر شده بودند، تحویل دادیم. با این وجود تاکید کردند که با توجه به حکم شورای تامین مامور به دستگیری ما به جهت جلوگیری از شرکت در مراسم تشییع شهدا هستند و در نهایت مقابل همسر شهید با دستبند به ساختمانی منتقل و حبس شدیم!

فرزند شهید ضمن ابراز ناراحتی از رفتار صورت گرفته با نیروهای ارزشی استان از برخی از سوالات مطرح شده در حین بازداشت از سوی نیروهای امنیتی اصفهان ابراز تعجب کرد و گفت: «از بنده سوال شد که چرا شما در مراسم تشییع شهدای غواص در تهران شرکت کردید که این موضوع برای ما بسیار عجیب بود و همچنین تاکید کردند که موضوع دستگیری فرزندان شهداء و طلاب نباید رسانه‌ای شود!»

وی با تاکید بر هزینه افشای ماجرای دستگیری نیروهای ارزشی استان که تنها هدف شان بالا بردن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» به عنوان مهم‌ترین سند ذکر مظلومیت شهدای غواص بود، گفت: «مگر هدف از توافق هسته ای، آشتی با آمریکاست که هر گونه شعار در معرفی مصادیق جنایات و رفتار استکباری دولتمردان این کشور، توهین به دولت محسوب می‌شود؟! چرا در انتقام گیری از بچه‌های حزب اللهی مروج شعار «مرگ بر آمریکا» با شارلاتانیسم اداری، احکامی صادر می‌شود که حتی در خصوص سران فتنه نیز در ایام فتنه 88 توسط شورای تامین استان صادر نشده است؟! آیا حقیقتا کسانی در پایتخت به دنبال حذف مصادیق استکبارستیزی از تاریخ ایران با هتک حرمت خانواده شهداء و طلاب و فعالین فرهنگی انقلاب هستند؟! آیا این ظلم نیست که فرزند شهید علی رغم همکاری کامل با نیروهای امنیتی از خانه اش با دستبند، دستگیر شود تا در مراسم تشییع پیکر همرزمان پدرش نتواند فریاد مرگ بر آمریکا سردهد؟!»

شایان ذکر است تلاش بسیاری برای ارتباط گیری با مسئولان شورای تامین استان اصفهان صورت گرفت اما هیچ یک از مدیران مربوطه پاسخگوی سوالات خبرنگاران درخصوص رفتارهای ضد اخلاقی صورت گرفته در دو روز اخیر با نیروهای ارزشی و خانواده‌های شهدا نبودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 102
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 57
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 0
    عجب ...ازادی به سبک ...
  • عبادی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    استکبار ستیزی ملت ایران راتمام ملتهای جهان قبول دارن حالاچه شده است که این دروغ هارا شما مینویسید شجاعتهای لشگر14 امام حسین اصفهان به فرماندهی شهید والا مقام حاج حسین خرازی هیچوقت ازیاد ملت ایران نمیرود بازیهای سیاسی باعث شده که شما این اهانت هارا به ملت شریف اصفهان بکنید مرگ برامریکا شعار اصلی تمام ملت ایران است
  • سراج ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • پژمان ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    اگر با تدبير و بصيرت و به دور از هيجان زدگي جلو برويم مي توانيم آنچنان در دستگاه دولتي آمريكا نفوذ كنيم و لابي قدرتمندي پديد آوريم كه تصميمات سياسي آمريكا را در جهت منافع خود تغيير دهيم كاري كه صهيونيستها با زيركي تمام انجام مي دهند .با داد و فرياد و سر وصدا به هيچ هدفي نمي توان رسيد
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    امام خمینی ره: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.........................................
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مگه میشه مگه داریییم؟؟؟؟؟ مرگ بر آمریکا ممنوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توهین به خانواده شهدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس حالا که این طور شد به عشق همه شهدا،به عشق پدر و مادرای شهدا و به عشق آزاد مردان جهان.... مرگ بر آمریکا،مرگ بر منافق
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا و همه ی کسانی که تحمل شنیدن شعار مرگ بر امریکا را ندارند مرگ بر امریکااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 0
    اگه حقیقت داشته باید با مسببان برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای خائنان و وطن فروشان شود
  • سیدساداتی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 0
    تا خون در رگ داریم و نفس داریم باید مرگ برآمریکا بگوئیم . مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ برآمریکا و مزدوران سرسپرده اش
  • فرزند شهيد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    اگر هزار بار بميرم وزهرده بشم دست از آرمانهاي شهدا وپدر شهيدم برنمي دارم وشعار مرگ برآمريكا را در تمام لحظات براي بيان سند مظلوميت عزيزانمان در طول تاريخ انقلاب فرياد خواهم زد! مرگ بر آمريكا.
  • کرمانشاهی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    شعار مرگ بر امریکا به قوت خودش باقی است و ملت ایران باید در صدر اشعار خود مرگ بر امریکارا فراموش نکنند ، وبه غیر ازرهبری ودستگاههای اجرایی کشور تا زمانی که آنان اعلان ننمودند این شعار بر قوتش باقی است چرا که امریکا دشمن سرسخت وموزی است و همیشه شرارت دارد . وما هم همیشه باید این شعار مرک بر امریکارا بگوییم .
  • قاسم ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    اگه روسیه و چین و عربستان تونستن تو آمریکا لابی و نفوذ کنن ما هم میتونیم. آمریکا بهمون نفوذ نکنه کلامونو باید بندازیم هوا.
  • عباس ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا و الموت لامریکا . down with USA این هم با سه زبان
  • آقای مجری ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ و ننگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • مهماندار هواپیما ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    امریکای که هر روز ما را تهدید به حمله نظامی می کنه چرا نباید مرگ بر امریکا گفت
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    گل گفتی مرگ بر امریکا و اونهایی که رویای دوستی با امریکای شیطان صفت رو دارند
  • مهدی خان ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکا
  • ایرانی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    از مسئولین انقلابی انتظار برخورد سریع و قاطع با عاملین این اتفاق ننگین رو داریم مرگ بر امریکا و مرگ بر همه اونهایی که اعمالشون بوی خیانت به انقلاب اسلامی ایران رو میده
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    شعار وطن فروشها: درود بر امريكا
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    تا همیشه مرگ بر آمریکا.
  • امیر علی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر ظلم مرگ بر زندانی کردن اندیشه انسان مرگ بر ادم کشی مرگ بر کودک کشی مرگ بر خود گرایی و خودخواهی با نابودی دیگران مرگ بر عقب نگهداشتن ملتها مرگ بر بردگی مدرن مرگ بر بردگی جنسی و هوسرانی مرگ بر قدرت طلبی و شهوت طلبی و دنیا طلبی در جهت امیال شیطانی امریکا مروج تمام این روشهای ضد انسانی در جهان است مرگ بر امریکا
  • مرتصی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    دراینکه جایگاه شهدا رفیه شکی نیس ولی با مرگ گفتن ایا چیزی درست شده من مخالف شعار مرگ بر امریکا هستم
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    عزیزم جو نگیرتت اون لابی با پول حکم می رونی که میزان سرمایه ان و سرمایه داراش 100 برابر بیشتر از بودجه کل کشوره یکمی منطقی فکر کنید
  • محمد از شیراز شهرک رکن آباد ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا و مرگ بر آمریکاپرستهایی که به این شعار منفی دادن
  • محمد ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    با بیان شعار مرگ بر آمریکا چه نتیجه ای می گیریم سعی کنیم اخلاق نیکو داشته باشیم
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    دوره این دولتو هیچ وقت یادم نمیره....
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر منافقین کفار
  • جانم فدای رهبر ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مـــــرگـــ بــــــــر آمـــــــــــریکــــــا مــــــرگــ بـــــــر اسرائیــــــــــــــــل
  • عبدالله ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مــــــررررررررررگ بــــــــر آمــــــــریــــــکـا
  • عبدالله ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مــــــررررررررررگ بــــــــر آمــــــــریــــــکـا
  • عبدالله ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مــــــررررررررررگ بــــــــر آمــــــــریــــــکـا
  • ایرانی ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • اصغر ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مــــــررررررررررگ بــــــــر آمــــــــریــــــکـا
  • حقیر ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مــــــررررررررررگ بــــــــر آمــــــــریــــــکـا
  • اصغر ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • مهدی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • حق جو ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • تهرانی ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    رگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا
  • همه ایران ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    رگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا
  • مردم ایران ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا،مرگ بر آمریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا ، مرگ بر امریکا ، مرگ بر امریکا ، مرگ بر امریکا، مرگ بر امریکا
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسلام آمریکایی
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    افرادي كه در صدد حذف مرگ بر آمريكا هستند دينشان اسلام آمريكايي است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وسلام
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل
  • کربلا ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    خیلی چیز عجیبیه چطور رسانه ها زیاد علنی نکردن این موضوع رو؟
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    این برخورد جدی رو کی میخواد انجام بده؟!!
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    پس شما تسبیح دستت بگیر بدو تو زیرزمین خونه تون یواشکی بگو مرگ بر آمریکا. اما اونایی که شهید شدن هم فریاد میزدن مرگ بر آمریکا هم مبارزه میکردن هم هزینه شو میدادن
  • مخالف ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    تو برو هرچی داری بفروش وداخلشون نفوذ کن و توشون ذوب شو ولی کارتر خودش میگه دوستان امریکا بایس بیشتر از دشمناش ازش بترسند
  • مهدی ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مممممممررررررررگگگگگگگگ ببببببببرررررررر ااااااااااااااااامممممممرررررییییککککککااااات
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    جنسی که مصرف کردی خیلی خوب بوده
  • شاپور مجد ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد.
  • سلام ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا و مرگ و لعنت بر تمام کسانی که آمریکارو دوست ملت میخوان جا بزنن
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    خدا لعنتشون کنه...مرگ بر آمریکا و نوچه های داخلیش
  • محمد ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • مصطفی ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    عمو جان ، شما کجای نوشته دیدی که کسی به مردم اصفهان گفته باشه مخالف شعار مرگ بر آمریکا اتهام به یک سری آدم خاص وارد شده
  • رضا ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    سهم من یک مرگ بر آمریکا.
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    تا وقتی بدونیم دشمنمون کیه همه چی درسته دوست من امان از وقتی که دوست و دشمن رو از هم تشخیص ندیم مرگ بر امریکا میگیم تا یادمون بمونه دشمنمون کیه
  • فاطمه ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    الان بخندیم دیگه؟!!!!!!!! لابد اولین کسیم که می خواد نفوذ کنه شخص شخیص خودتی.
  • صدوقی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    آيا نديدي!! مرگ بر شوروي ،مرگ بر منافقين و صدام با آنها چه كرد؟
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    بلند میگیم مرگ بر آمریکاااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکامرگ بر آمریکا
  • امیر ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریک ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا وطرفداراش، درود بر شهدای والا مقام ودرود بر رهبر آزادگان جهان امام خامنه ای . الله اکبر/ خامنه ای رهبر / نمی پذیریم سلطه ی ستمگر/ مرگ بر آمریکای ستمگر.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    احسنت سيد جان مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • مجيدافشار ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ برآمريكا
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مشرق تحقيق ميكردي بعدا" اين تيتر را ميزدي. بنده خودم درتشيع جنازه حضورداشتم تعداد زيادي پلاكارد با مضمون مرگ برامريكا واين سند جنايت امريكاست دردست مردم بود.
  • پیمان ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    به فرموده رهبری نباید توافق هسته ای موجب دوستی در جامعه بشود یک عده موافق و عده ای مخالف ، درکنار شعار مرگ بر آمریکا نباید مطالب تفرقه انگیز بیان شود .
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ برامریکایی
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مــــــــــــــــــرگ بــــــــــــــــــر شیـــــــطان بـــــــزرگ آمــــــــــــــریکا
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    دم اصفهانی ها گرم
  • مختار ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مشرق خجالت بکش خدا لعنتت کنه
  • حمیدرضا ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا.down white USA.الموت الآمریکا&اسرائیل
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر کسانی که کودتای 28 مرداد را بر علیه مردم ایران راه انداختند مرگ بر کسانی که شکنجه گران ساواک را آموزش دادند. مرگ بر کسانی که ارتش ایران را بنده و برده خود کرده بودند تا برای منافع آنها با شوروی بجنگد مرگ بر کسانی که صدام را تحریک کردند تا به ایران حمله کند مرگ بر کسانی که از صدام در جنایاتش بر علیه مردم ایران و عراق حمایت کردند مرگ بر کسانی که صدام را بمب های شیمیایی مسلح کردند مرگ بر کسانی که در تلاش هستند بین مردم ایران اختلاف بیاندازند مرگ بر کسانی که کودتای نوژه را طراحی و حمایت کردند مرگ بر کسانی که سفارتخانه خود را به جاسوس خانه بر علیه مردم ایران تبدیل کردند مرگ بر کسانی که با آاکس های خود اطلاعات لازم برای صدام را تهیه می کردند مرگ بر کسانی که دانشمندان ما را ترور کردند مرگ بر کسانی که هواپیمای مسافربری ایران در هوا منهدم کردند و به جنایتکارشان مدال افتخار و شجاعت دادند مرگ بر کسانی که با تحریم های دروغین خود موجب شدند بیماران ایرانی آسیب بیشتری ببینند مرگ بر کسانی که ویروس های بیماری های مختلف را در بین کشور پخش می کنند تا برای مردم ایران مشکل درست کنند مرگ بر کسانی که از منافقین جنایتکار حمایت می کنند مرگ برکسانی که با ماهواره های خود فساد را در خانواده ایرانی ترویج می کنند مرگ بر کسانی که با رسانه های خود دروغ می گویند تا ذهن مردم دنیا نسبت به دین اسلام و مردم ایران بد شکل بگیرد مرگ بر کسانی که طالبان را حمایت و راه اندازی کردند مرگ بر کسانی که داعش را حمایت و راه اندازی می کنند مرگ بر کسانی که خود را بالاتر از مردم دنیا می دانند مرگ بر کسانی که فحشا و لواط را در جامعه ترویج می کنند مرگ بر کسانی که به دنبال شکستن قبح گناه هستند
  • شایان ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    بلند تر از همیشه و برای همیشه مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس
  • سهم یک ایرانی ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    بادلیل بی دلیل چه این موضوع راست باشد و چه دروغ این است شعار ملت و هر آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل آزاده مرگ آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل اگر شعار مرگ بر امریکا نتیجه ایی نداشت که اینقدر بیان نمی کردند والتماس به مردم ایران نمی کردندکه دیگه شعار مرگ بر امریکا ندهید حتی در مجلس سناشون نتیجه می گیریم که این شعار برای همه مظلومین و ازادگاندنیا شیرن و برای ظالمان و خونخواران و جنایت کاران امریکاییوووو تلخ است در اخر مطلب مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    اخلاق نیکو یعنی مثل اخلاق همان کسانی که به فرزند شهید بی احترامی کردند؟
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا
  • محمد ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • غلام شیش لول بند ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • غلام شیش لول بند ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریکامرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکامرگ بر امریک
  • م.ر ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    به خاطر اینکه فقط کامنتهایی را که خودتون دوست دارید و باب میل شماست را درج میکنید بینهایت سپاس گزارم
  • محمد ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    تو دیگه چقدر پرتی؟ نوچه آمریکا
  • محمد ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • درود بر مقاومت ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    درود بر حزب الله درود بر انصار الله درود بر مقاومت فلسطین درود بر مردم بحرین درود بر حشدالشعبی . . .
  • غلام شیش لول بند ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    مشرق ناموسا نشر بده ممنون مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • شهرام ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    مرگ بر امریکا رو باید به سبک چینی باید سر داد که الان داره اقتصاد امریکا رو کمرشو میشکنه
  • ناشناس ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا،الموت لا آمریکا،death to america
  • قلم ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا با گوشت و خون بچه های نسل انقلاب اجین شده و تا خون در رگ ماست این شعار هم درون رگهای ماست حالا اگر یک پیر بی بصیرت سیاست و عده ای که منافع دنیوی خود را در خاک آمریکا و اروپا میبینند برای پاک کردن این شعار از خاک پاک ایران چاره ای جز ریختن خون ما ندارند! ما آماده ایم مقتدای ما سید علیست مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مرگ بر آتیش بیار معرکه "مشرق"
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    تا وقتی امریکا دست از این استکباریش و جنایات و خصومت و زیاده خواهی هاش و غیره برنداشته ............مرگ بر آمریکا به توان بی نهایت
  • امیر ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا ی جنایتکار کثافتکار و حرامی و نجاست لجن . هر کی آمریکا و جنایاتشو دوس داره اگه قابل هدایته هدایت اگر نیست با هم محشور بشن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس