کد خبر 451785
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

همزمان با عملیات نیروهای ارتش و حشد الشعبی عراق برای پاکسازی شهر بیجی واقع در شمال استان صلاح الدین عراق، منابع خبری از هلاکت گروهی از فرماندهان ارشد میدانی این گروه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با عملیات نیروهای ارتش و حشد الشعبی عراق برای پاکسازی شهر بیجی واقع در شمال استان صلاح الدین عراق، منابع خبری عراقی از هلاکت گروهی از فرماندهان ارشد میدانی این گروه خبر داده اند.

هلاکت فرماندهان داعش در بیجی+تصاویر

بنا بر گزارش رسانه های عراقی، واحد اطلاع رسانی داعش با انتشار تصاویر چند تن از فرماندهان این گروه تکفیری مورد حکایت ترکیه و عربستان، از هلاکت آنها در نبردهای حاشیه شهر بیجی خبر داده است. لازم به ذکر است که کانون این نبردها هم اکنون در منطقه حی الصینی واقع در غرب شهر بیجی واقع شده است.

هلاکت فرماندهان داعش در بیجی+تصاویر

لازم به ذکر است که منطقه بیجی با توجه به بافت خاص مذهبی (اهل سنت) عشایری آن طی یکسال گذشته یکی از کانونهای اصلی فعالیت و حضور عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش بوده است. عملیات نظامی ارتش و حشد الشعبی عراق با هدف پاکسازی این منطقه از دو ماه پیش آغاز شده که با موفقیت کامل همراه بوده و هم اکنون نیروهای داعش در یکی از محلات حاشیه ای شهر بیجی در محاصره نیروهای عراقی قرار دارند.

هلاکت فرماندهان داعش در بیجی+تصاویر

هلاکت فرماندهان داعش در بیجی+تصاویر

هلاکت فرماندهان داعش در بیجی+تصاویر

هلاکت فرماندهان داعش در بیجی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    لعنت الله علیهم آخه خاک بر سر دلت به حال بچه هات نسوخت فتنه شدی به جان مردم مظلوم که بعد هم به درک واصل بشی خدایا فتنه گرها را نابود کن
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    به درک من النار
  • علی ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    برن به جهنم
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    انگشت سبابه نفر اول همچنان تا زمان مرگ راست مانده.
  • مهماندار هواپیما ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    عاقبت جنایتکار
  • مهدی مرادیفر ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    حیف ان پتو نیست که جنازه ان سگ نجس را در ان بگذارند ....
  • سهراب ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    از مشرق تشکر می کنم ودرخواست دارم این عکس ها را که از سایت های وهابی ها بر می دارند آیه "فمنهم من قضی نحبه"که در عکس وجوددارد را حذف نمایند.این آیه مریوط به شهدا است نه این درندگان وحشی حیوان صفت. متشکرم
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    بی دقتی تا چه حد؟ زیر عکسا رو بخونید! تقبله الله!!! خدا قبولش کند! این قسمتشو فتوشاپ کنید اقلا! بجاش بنویسید الی جهنم!
  • مهسا ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    0 0
    گروه تروریستی داعش تاکنون حدود چند هزار شهروند ترکیه را به خود جذب کرده است؛ نشریه نیوزویک با این مقدمه به گزارش عمق نفوذ گروه تروریستی داعش در ترکیه و به ویژه جذب افراد جدید به این گروه در استانبول پرداخته است. نیوزویک می نویسد : نشانه ها حاکی از عمق رسوخ داعش در کشوری است که غربی‌ها روی حمایت آن از حملات خود علیه داعش حساب کرده‌اند و این در حالی است که بسیاری از این نگران هستند، ترکیه که هر سال چند میلیون گردشگر خارجی را در خاک خود می‌پذیرد، به خانه امنی برای تروریست‌های منطقه تبدیل شود، به ویژه اینکه ترکیه مرزی پر از حفره و بدون مراقبت با مناطق تحت اختیار داعش دارد. روزنامه ملیت در ماه ژوئن گزارش داد، سه هزار تن از ترکیه به داعش پیوسته‌اند، حال آنکه هیچ کشور دیگری که عضو ناتو باشد، چنین وضعیتی ندارد و تا این اندازه از سوی داعش در خطر نیفتاده و این در حالی است که مقامات ترکیه به تسهیل جریان نیروهای خارجی و اسلحه برای داعش متهم شده‌اند. این در حالی است که مقامات ترکیه مدعی هستند در برابر داعش سکوت نکرده‌اند، اما هواداران محلی داعش به نشان آزادی پرچم‌های داعش را از خودرو و خانه‌های خود آویزان می‌کنند. یکی از نمایندگان احزاب مخالف به روزنامه‌ها گفته است، از یکی از شهرهای دیگر در همین منطقه، نود جوان دیگر نیز به سوریه رفته‌اند. کنعان سی ساله که معلم است، توصیف جالبی از وضعیت دارد و می‌گوید: «من یک کرد چپگرا هستم. اگر چهار کرد جمع شوند، پلیس سراغ آن‌ها خواهد آمد، آن‌ها اگر بخواهند می‌توانند جلو داعش را بگیرند». در حالی که مردان جوان بخش مهمی از اعضای جذب شده به داعش را تشکیل می‌دهند، شواهد نشان می‌دهد که زنان و کودکان نیز از جمله اهداف برنامه‌های اینترنتی جذب داعش هستند تا به این ترتیب بر جمعیت خلافت خودخوانده افزوده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس