کد خبر 442192
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

همزمان با تشدید عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر استراتژیک فلوجه، گروه تروریستی تکفیری داعش اقدام به انتشار تصاویری از توزیع مواد غذایی در میان مردم این شهر کرده است!

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق برای بازپس گیری شهر استراتژیک فلوجه، گروه تروریستی تکفیری داعش اقدام به انتشار تصاویری از توزیع مواد غذایی در میان مردم این شهر کرده است! در این تصاویر گروهی از عناصر داعش دو راس گاو را ذبح کرده و گوشت آن را میان کسانی که آنها را فقرا و نیازمندان عنوان کرده اند توزیع می کنند.

توزیع گوشت نذری میان مردم فلوجه توسط داعش+تصاویر

لازم به ذکر است که عملیات بازپس گیری شهر فلوجه در شرق استان الانبار عراق از هفته گذشته آغاز شده و این شهر هم اکنون در محاصره کامل نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق قرار گرفته است. در نبردهای شدید روزهای اخیر صدها نفر از تروریستهای داعش در بمبارانها و حملات زمینی به هلاکت رسیده و اوضاع میدانی این گروه در فلوجه بسیار وخیم گزارش می شود.

توزیع گوشت نذری میان مردم فلوجه توسط داعش+تصاویر

توزیع گوشت نذری میان مردم فلوجه توسط داعش+تصاویر

توزیع گوشت نذری میان مردم فلوجه توسط داعش+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حامد رنجبر خنج ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    بهتر بود گوشت ادم میدادن و کله و پاچه ادمیزاد ادمای رزل نصر من الله و فتح قریب لبیک یا حسین
  • امام قیسی ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    اینها خدا وقیامت رو به مسخره گرفته اند لطف حق باتو مداراها کند چونکه از حد بگذرد رسوا کند کسانیکه حتی اوباما هم میگوید اینها مسلمان نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس