کد خبر 451278
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶

ملی پوش سابق پرسپولیس معتقد است اتفاقاتی که سال پیش برای علی دایی افتاد، در حال حاضر برای برانکو در حال رخ دادن است.

میناوند: اتفاقات دوره دایی در حال تکرار استبه گزارش مشرق، مهرداد میناوند در رابطه با شرایط اخیر پرسپولیس و اعتراض بعضی از پیشکسوتان این تیم گفت:

ادبیات بعضی ها آزاردهنده است
ایرادی ندارد که پیشکسوت ها صحبت کنند و حرف شان را بزنند اما نمی دانم چرا هروقت تیم بیمار است و نیاز به کمک دارد از صحبت های پیشکسوتان، نتیجه عکس حاصل می شود. متاسفانه چیزی که دل آدم را به درد می آورد این است که ادبیات بعضی از دوستان آزاردهنده است. گاهی اوقات صحبتهایی عنوان می شود که گویا هیچوقت قلب بعضی ها با این تیم نبوده است. نمی دانم چرا بعضی ها احساس می کنند باید ریشه این تیم را از ته بزنند و در آن صورت خیالشان راحت می شود.

دل بعضی ها برای خودشان می سوزد، نه پرسپولیس
انتقاد کردن فی نفسه چیز بدی نیست اما زمانش خیلی مهم است و علاوه بر آن نوع کلامی که به کار برده می شود هم مهم است، شما شک نکنید که مردم باهوش هستند و خودشان می فهمند کدام از دوستان دلشان برای تیم می سوزد و انتقاد می کنند و یا کدام یک از دوستان دلشان برای خودشان می سوزد و تخریب می کنند.

تا الان دو بازی داشتیم، اولی امیدوارکننده و دومی ناامید کننده بود، اما خب، گویا برخی اصلا فوتبال بازی نکردند، تازه در هفته دوم هستیم، بعضی بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند و علاوه بر آن تمرینات سنگین بدنسازی هم بوده است. تیم سه بازی سخت و سنگین پیش رو دارد، با این حرف ها و متاسفانه باید بگویم تخریب ها، نتیجه ای جزء از دست دادن بازی های پیش رو حاصل نمی شود.

هم به برانکو و هم به مدیریت انتقاد وارد است
برای بازی مقابل خوزستانی ها به خاطر بعضی تصمیم گیری ها به برانکو انتقاد وارد است، ای کاش در ترکیب بازی اول تغییر و تحول زیادی ایجاد نمی کرد، از طرفی این تیم یک رهبر در میانه میدان کم دارد، ای کاش ایشان در دوران یارگیری به این موضوع بیشتر می پرداخت، مثلا هرجور که شده بود نباید گذاشته می شد محمد نوری از این تیم برود و یا بازیکنی با سبک بازی او جایگزین می شد.

مدیریت این باشگاه هم اشکال دارد، همین که در هفته سوم به سر می بریم و تیم هنوز لباس دو سال پیشش را به تن می کند یعنی ایرادات اساسی در تیم وجود دارد.

اتفاقات دوره دایی در دوره برانکو تکرار می شود
دقیقا کارهایی که با علی دایی و تیمش کردند در حال حاضر با برانکو تیمش دارند می کنند. امیدوارم برانکو حواسش را جمع کند، من به عنوان یک پیشکسوت و مهمتر از آن به عنوان یک هوادار که در حال حاصر از صدکیلومتری باشگاه هم رد نمی شوم به ایشان هشدار می دهم که مراقب شرایط فعلی تیمش باشد. ما و همه هواداران هم باید کمک کنیم تا شرایط مانند سال گذشته نباشد.

بهرحال باید صبر کرد، اشتباهات گذشته را نباید پای این تیم گذاشت، این تیم تنها دو هفته است که بازی هایش را شروع کرده است و باید به آنها فرصت داد. از بعضی از دوستان هم عاجزانه تمنا دارم اگر نمی توانند زخم های تیم را التیام ببخشند، آن را بدتر نکنند.

باید به موفقیت پرسپولیس فکر کرد
در حال حاضر می بینیم که تیمی مانند چلسی با آن یال و کوپال در خانه، اولین بازی خود را می بازد اما صدایی از کسی درنمی آید چون همه می دانند تیم بازی های زیادی پیش رو دارد و نباید وضعیت تیم را به هم ریخت، البته این را هم بگویم که به نظر من در هرحالتی حق با مردم است، من و امثال من هم چه در دوران بازیگری و چه این روزها، باید به فکر موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران باشیم، هرحرف و حرکتی غیر از این، اجحاف در حق آنهاست.

روز خبرنگار را هم به همه خبرنگاران و عزیزانی که ماها مدیونشان هستیم تبریک می گویم و امیدوارم همیشه پاک و معتقد در کارشان موفق باشند، مطمئنا از دید من و امثال من خبرنگارانی که به فکر ورزش و هنر و سیاست و کلا اجتماعشان هستند خیلی تفاوت است با کسانی که صرفا در کارشان غرض ورزی دارند و فقط به خودشان فکر می کنند.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس