کد خبر 451058
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مگر این بازیکنان تخم دو زرده می‌کنند برای برگزاری اردو باید به ترکیه بروند؟!

به گزارش مشرق، حمید جاسمیان درباره اینکه گفته می‌شود علی اکبر طاهری از منابع مالی صندوق حمایت از پیشکسوتان برای هزینه‌های تیم فوتبال پرسپولیس پول برداشته کرده گفت: این حرفی نیست که من بزنم چرا که روزنامه‌ها هم در این خصوص مطالبی نوشتند که برای هزینه تیم در اردوی ترکیه و پول بازیکنان مبلغ 2 میلیارد تومان از صندوق پول برداشته شده که حتی رسانه‌ها هم درباره آن نوشتند.

وی ادامه داد: مگر برای اردو باید حتما به ترکیه رفت؟ مگر در کرج، بروجرد، اردبیل، تبریز، کردان و ... نمی‌توان اردو برگزار کرد؟ حتی اگر آقایان هم پول اردوی ترکیه را از صندوق حمایت از پیشکسوتان برداشت نکرده‌اند مگر آن بازیکنان تخم دو زرده می‌کنند که باید به ترکیه بروند؟! آقایانی که در راس کار هستند چه گلی به سر پرسپولیس زده‌اند که باید چند باره بروند و بیایند؟

جاسمیان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مگر علی پروین، هادی طاووسی، کریم باقری، علی دایی ،‌مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، محمد دادکان و .. ندارد که این‌ها که نمی‌دانیم از کجا آمده‌اند باید در راس پرسپولیس قرار بگیرند؟ من اولین کاپیتان پرسپولیس هستم و دلم برای این تیم می‌سوزد. همین آقایان ما را تحویل نمی‌گیرند و حتی یک بلیت به ما نمی‌دهند که به استادیوم برویم و در جایگاه ویژه بازی را ببینیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شما اطلاع دقیقی دارید که مبلغ 2 میلیارد تومان از حساب صندوق پیشکسوتان برداشته شده تا برای پرسپولیس هزینه شود اظهار داشت: من اطلاع دقیقی ندارم اما گویا این پول از صندوق حمایت از پیشکسوتان برداشت شده است. از طرف دیگر 4 ماه است که حقوق ما را نداده‌اند اما پول صندوق حمایت از پیشکسوتان برای این بازیکنان هزینه می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس