کد خبر 451075
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

مدافع - هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: مطمئن باشید صبا با علی دایی پتانسیل بزرگ شدن را دارد و از هفته‌های بعد روند بردهای ما شروع می‌شود.

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده به سؤالاتی در مورد شرایط صبا، کار کردن با علی دایی، شروع خوب استقلال در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر پاسخ داد.

در هفته‌های آغازین لیگ چهار امتیاز از دست دادید. این وضعیت نگران‌کننده نیست؟

از لحاظ گرفتن امتیاز زیاد خوب نبودیم، ولی فراموش نکنید که تیم ما یک هفته مانده به لیگ برتر تمریناتش را شروع کرد. البته در بازی با استقلال اهواز می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و در بازی برابر نفت هم بر اثر اشتباه فردی گل خوردیم. مطمئن باشید صبا با علی دایی پتانسیل بزرگ شدن را دارد و از هفته‌های بعد روند بردهای ما شروع می‌شود.

امسال کجای جدول را نشانه گرفته‌اید؟

با این بازیکنان و همچنین توانایی‌های کادر فنی به فکر جایگاهی در بالای جدول هستیم.

شرایط بدنی خودت چطور است؟

من دیر به تیم اضافه شدم و زمان می‌برد تا به آمادگی 100 در صد برسم. با این حال در این بازی نسبت به هفته اول عملکرد بهتری داشتم و در هفته‌های آینده از این هم بهتر می‌شوم.

کار کردن با علی دایی چطور است؟

جدا از مسائل فوتبالی، دایی را قلباً دوست دارم. او همشهری من است و با دایی ترکی حرف می‌زنم. با تمام وجود برای این مربی تلاش می‌کنم.

در مورد شروع خوب استقلال در لیگ برتر چه صحبتی داری؟

خوشحالم که استقلال هوادارانش را در این دو بازی شاد کرد و امیدوارم مقام خوبی را به دست بیاورد. البته صحبت کردن در مورد قهرمانی استقلال از حالا زود است. پارسال هم در 9 هفته ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم، ولی دیدید که چگونه تیم دچار حاشیه شد. امیدوارم استقلال امسال درگیر حاشیه نشود.

نظرت در مورد حاشیه‌های کرار جاسم چیست؟

جاسم حاشیه‌های خاص خودش را دارد، ولی من نمی‌توانم در مورد او صحبت کنم. به هر حال کرار هم دنبال طلبش از استقلال است.

هنوز طلبت را از باشگاه استقلال نگرفته‌ای؟

من یک میلیارد طلب دارم و طبق قرار قبلی، باشگاه باید تا چهار پنج روز دیگر به من چک بدهد. امیدوارم استقلالی‌ها به وعده خود عمل کنند.

بحث دیر آمدن کارلوس کی‌روش به ایران هم خیلی سروصدا به‌پا کرده است. فکر می‌کنی او واقعاً مربی پروازی است؟


اصلاً این‌طور نیست. من نمی‌خواهم غیرمنطقی از کی‌روش دفاع کنم، ولی او حق دارد که ناراحت باشد، چون خواسته‌هایش به‌طور کامل عملی نشده است. ما قبل از بازی با ترکمنستان قرار بود به اردوی ترکیه برویم و دو بازی دوستانه انجام دهیم، ولی همه چیز منتفی شد.

به هر حال کی‌روش برنامه‌ریزی می‌کند و وقتی با چنین وضعیتی مواجه می‌شود، طبیعی است که ناراحت شود. اکثر تیم‌های آسیایی از لحاظ برنامه‌ریزی جلوتر از ما هستند و ایران با این وضعیت کار سختی برای رفتن به جام جهانی خواهد داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس