کد خبر 452807
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در یک تیم این اندازه اشتباهات فردی را یکجا ندیدم.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند در مورد شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: در این مسابقه روی اشتباهات فردی باختیم. فکر می‌کنم این روند پرسپولیس تا هفته ششم ادامه داشته باشد. با این وجود اعتقاد دارم که در نیمه اول پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد. پرسپولیس باید به ترکیب ایده‌آل خود هر چه زودتر دست پیدا کند تا تیم وضعیتش بهبود یابد.

وی افزود: فصل گذشته با وجود اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت تیم با 14-13 بازیکن کارش را دنبال می‌کرد. در فصل جاری وضعیت بهتر است اما تغییرات زیادی که در ترکیب تیم اتفاق می‌افتد اعتماد به نفس بازیکنان را پائین می‌آورد. بنده همچنان از برانکو ایوانکوویچ حمایت می‌کنم چرا که رد پای تفکرات او را در عملکرد تیم می‌بینم. البته انتقادم را هم خیلی محترمانه مطرح می‌کنم.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد به عملکرد بد مدافعان میانی تیم اظهار داشت: این 2 مدافع به هیچ وجه هماهنگ نیستند و فکر نمی‌کنم بتوانند به هماهنگی برسند. این نفرات تکنیک لازم را روی زمین ندارند. شاید این نفرات روی بازی هوایی مسلط باشند اما برای تیمی که می‌خواهد هجومی بازی کند باید مدافعان میانی بازی‌سازی را انجام دهند که این 2 نفر این توانایی را ندارند.

وی تأکید کرد: اولین چیزی که در فوتبال یادگرفتم داشتن ارتباط کلامی در زمین است. این 2 بازیکن نمی‌توانند با گلر و هافبک‌ها ارتباط کلامی داشته باشند. در کل مایکل اومانیا و ماریچ را 2 بازیکن معمولی می‌بینم. تیمی که در 3 بازی 8 گل می‌خورد نشان می‌دهد مشکل زیادی دارد.

میناوند در ادامه تصریح کرد: برانکو مقصر نیست چرا که در نقل و انتقالات نفرات زیادی از تیم رفتند و نتوانستند نفرات دیگری را هم جذب کنند. اثر این مسئله را در نمایش تیم می‌بینیم. مسئله دیگری که تیم را دچار مشکل کرده این است که خیلی زود و بد گل می‌خورند. تاکنون این همه اشتباه فردی را در تیم ندیده بودم.

وی یادآور شد: وقتی پرسپولیس 2 بر یک جلو بود تیم صاحب یک موقعیت گل شد که اگر امید عالیشاه آن را وارد دروازه‌ حریف می‌کرد همه چیز متفاوت می‌شد. در نیمه دوم قبل از گل سوم سپاهان، مهدی طارمی صاحب یک موقعیت شد که به راحتی آنرا از دست داد. وقتی تیمی گل نمی‌زند اعتماد به نفس بازیکنان پائین می‌رود و گل دریافت می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد ایمان صادقی گفت: دروازه‌بان تیم روی گل‌هایی که وارد دروازه پرسپولیس شد مقصر نبود. در کل اعتقاد دارم که بهتر است در این شرایط پرسپولیس بد بازی کند ولی امتیاز بگیرد. در این شرایط خوب نیست که امتیازات از دست برود. امیدوارم پیشکسوتان در این شرایط  از لحاظ روحی به تیم کمک نکنند و با انتقاداتی که مطرح می‌کنند تیم را به حاشیه نبرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس