کد خبر 450573
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

رئیس باشگاه ریورپلاته درباره جذب هافبک آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا خواسته عجیب و دور از دسترسی دارد.

به گزارش مشرق، رودولفو ده‌اونوفریو، رئیس باشگاه ریورپلاته گفته است که رؤیایش عقد قرارداد با خاویر ماسچرانو، هافبک دفاعی آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و در اختیار داشتن او برای حضور در جام باشگاه‌های جهان است.

تیم ریورپلاته هفته گذشته فاتح جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان باشگاه‌های آمریکای جنوبی) شد و به این ترتیب به عنوان نماینده آمریکای لاتین در جام باشگاه‌های جهان که در اواسط ماه دسامبر سال جاری برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. در چنین شرایطی که رئیس باشگاه می‌خواهد ماسچرانو در این رقابت‌ها برای تیم آرژانتینی به میدان برود. این بدان معناست که رؤیای او تنها در صورتی محقق می‌شود که تیمش در سه هفته باقیمانده به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی ماسچرانو را به خدمت بگیرد که این اتفاق تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد.

رودولفو ده‌اونوفریو در گفت‌و‌گو با چندین نشریه آرژانتینی اظهار داشت: دوست داریم ماسچرانو در جام باشگاه‌های جهان برای ریورپلاته بازی کند. همه چیز به خود او بستگی دارد. می‌دانیم که خاویر جزو طرفداران ما است.

ماسچرانوی 31 ساله چند سال در بخش‌های پایه تیم فوتبال ریورپلاته بازی کرد و اولین بازی حرفه‌ای خود را هم برای این تیم در سال 2003 انجام داد. او دو سال در این تیم بازی کرد و سپس راهی اروپا شد تا برای چند تیم از جمله وستهام، لیورپول و پس از آنها بارسلونا بازی کند.

او تا چند ماه دیگر می‌تواند با تیم پیشین خود تجدید دیدار کند اگر بارسلونا و ریورپلاته هر دو به فینال جام باشگاه‌های جهان برسند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس