کد خبر 449335
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

فدراسیون تیراندازی بدون هماهنگی با وزارت ورزش از امروز ثبت‌نام از نامزدها را برای پست ریاست شروع کرده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اوایل هفته جاری در یکی از خبرگزاری‌ها از ثبت‌نام از نامزدهای احراز پست ریاست در این فدراسیون خبر داد در حالی که این خبر مورد تایید وزارت ورزش نبود.

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که شما چطور مجوز ثبت‌نام از نامزدها را دارید در حالی که وزارت ورزش به شما چیزی اعلام نکرده، گفت: ما با هماهنگی وزارت ورزش این کار را شروع کردیم و حتی آقای شمشکی به عنوان نماینده وزارت ورزش در فدراسیون حضور دارد تا ثبت‌نام از نامزدها انجام شود.

این در حالی است که یک منبع آگاه در وزارت ورزش گفت: شجاعی بدون اطلاع روز ثبت‌نام از نامزدها را اعلام کرده است. ما هم وقتی دیدیم چنین اتفاقی صورت گرفته یک نفر را به فدراسیون فرستادیم تا روی ثبت‌نام‌ها نظارت کند.

این منبع آگاه افزود: برخی از نامزدها با ما تماس گرفتند و گفتند که فدراسیون به آنها اجازه ثبت‌نام نمی‌دهد!

خردادماه سال گذشته معاونت قهرمانی زمان ثبت‌نام از نامزدها و همچنین زمان برگزاری انتخابات را اعلام کرد، اما به دلایلی این انتخابات برگزار نشد. شنیده شده اساسنامه این فدراسیون به تصویب هیات وزیران نرسیده که بر اساس آن، رئیس مجمع برعهده فدراسیون است!

بعد از تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان، مسئولان وقت اساسنامه‌ای را تنظیم کردند و البته این اساسنامه به تصویب فدراسیون جهانی رسید، اما در داخل کشور اساسنامه به هیات وزیران نرفت تا در آنجا هم مورد تایید قرار بگیرد.

مسئولان این فدراسیون براساس همان اساسنامه خودشان زمانی را برای ثبت‌نام از نامزدها اعلام کرده‌اند.

طبق اساسنامه فدراسیون‌ها معاون وزیر ورزش ریاست مجمع را برعهده دارد که در بیشتر مواقع سجادی این وظیفه را عهده‌دار است.

حالا باید دید در زمان انتخابات نماینده‌ای از وزارت ورزش حضور پیدا می‌کند یا خیر؟

محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون قرار بود به دلیل دو شغله بودن بعد از انتخابش به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک از سمتش در فدراسیون استعفا کند که بعد از یک سال و نیم این اتفاق نیفتاده است.

طبق نامه سازمان بازرسی حضور دوشغله‌ها در فدراسیون‌های ورزشی غیرقانونی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس