ماجرای دوشغله بودن شجاعی و حضور همزمان وی در ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان و خزانه‌داری کمیته ملی المپیک همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، ماجرای دوشغله بودن محمدعلی شجاعی و حضور همزمان وی در فدراسیون تیراندازی با کمان به عنوان رئیس و کمیته ملی المپیک به عنوان خزانه‌دار با ثبت نام از کاندیداها وارد فاز پایانی خود شده بود و همه گمان می‌کردند که وی از حضور در فدراسیون دل کنده و انتخابات این فدراسیون به زودی برگزار می‌شود اما شجاعی بار دیگر با مصاحبه در یکی از رسانه‌ها بازی جدیدی را آغاز کرد که البته بلافاصله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نسبت به آن واکنش نشان داد.

از آخرین باری که سجادی در خصوص انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان صحبت کرده است 3 ماه گذشته اما به یکباره شجاعی در مصاحبه خود موضوعی را مطرح کرد که هیچ گاه از زبان سجادی خارج نشده است و در این مصاحبه گفته شد که نصرالله سجادی در رسانه‌ها اعلام کرده اساسنامه فدراسیون تیر‌و‌کمان دچار اشکالاتی است که باید ابتدا اصلاح و سپس انتخابات برگزار شود! در حالی که همه می‌دانند که سجادی همیشه بر برگزاری انتخابات این فدراسیون در اسرع وقت تاکید داشته است. به علاوه دو شغله بودن شجاعی هم موضوع مهم و البته خلاف قانونی بود که باید با برگزاری هر چه سریعتر انتخابات به پایان می‌رسید تا وزارت ورزش همچنان بر مدار قانون مداری حرکت کند اما از همان ابتدا برخی با سنگ‌اندازی در مسیر انتخابات سعی داشتند تا شرایط حضور شجاعی را در فدراسیون فراهم کنند.

در این مدت شجاعی با دوری از خبرنگاران و عدم پاسخگویی به تماس خبرنگاران سعی داشت تا حواشی را کنترل کند و تیراندازی با کمان را چندان در تیررس رسانه‌ها قرار ندهد اما حضور غیر قانونی وی در فدراسیون موضوعی نبود که بشود با این روش‌ها از کنار آن گذر کرد و فشار رسانه‌ها برای برگزاری هر چه سریعتر این انتخابات وجود داشت.

در این چند ماه نیز با توجه به ثبت نام از کاندیداها همه منتظر تائید صلاحیت و اعلام زمان انتخابات بودند و روند کار به درستی پیش می رفت اما ظاهرا زمانیکه بهانه‌ای برای تاخیر در انتخابات به دست شجاعی نیفتاد خودش وارد عمل شد و موضوع تاخیر در انتخابات به خواست وزارت ورزش را مطرح کرد و تا بار دیگر مسیر انتخابات به بی‌راهه برود.

سجادی در آخرین مصاحبه خود در مورد تیراندازی با کمان در خصوص اینکه آیا با وجود اینکه اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان به تأیید هیأت دولت نرسیده است، روند انتخابات این فدراسیون قانونی است، گفته بود: این اساسنامه از قبل تنظیم شده و در مورد آن تصمیم گرفته‌اند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در اساسنامه جدید تعیین تاریخ انتخابات برعهده وزارت ورزش نیست، گفت: فدراسیون برای انتخاب تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی و ثبت‌نام کاندیداها با ما هماهنگ بوده است. برگزاری مجمع این فدراسیون در اولویت است و پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات برگزار می‌شود.

در هیچ کجای این مصاحبه صحبتی از تاخیر در انتخابات وجود ندارد و البته بر برگزاری آن نیز تاکید شده است. شاید سکوت رسانه‌ها برای برگزاری انتخابات و بهانه ندادن آنها دست افرادی که دوست دارند انتخابات به تعویق بیفتد باعث شد تا جملاتی ساختگی از سوی سجادی مطرح شود.

البته اظهار نظر اخیر شجاعی بی‌پاسخ نماند و با واکنش سجادی رو به رو شد. انتشار این صحبت‌ها ظاهرا آنقدر معاون ورزش قهرمانی را ناراحت و دلگیر کرده است که وی پاسخ قاطعی به شجاعی داد تا راه‌های بهانه‌جویی‌ها را ببندد.
 
نصرالله سجادی با ارسال پاسخ شجاعی گفت: بهتر است دوستان فرار رو به جلو نکنند. نکاتی که رئیس فدراسیون تیر‌و‌کمان درباره دغدغه‌ وزارت ورزش و جوانان برای اصلاح اساسنامه فدراسیون تیر‌و‌کمان مطرح کرده صحت ندارد. ممکن است ایراداتی در اساسنامه این فدراسیون وجود داشته باشد، اما قطعا این ایرادات به برگزاری انتخابات این فدراسیون ربطی ندارد.


سجادی بار دیگر هم بر برگزاری انتخابات تیراندازی با کمان تاکید کرد تا این بار شجاعی کاملا در جریان موضوع قرار بگیرد. وی گفت: انتخابات فدراسیون تیر‌و‌کمان قطعا در اسرع وقت و در تاریخی که اعلام می‌شود برگزار خواهد شد و مطالب مطرح شده پیرامون انتخابات این فدراسیون صحیح نیست.  

صحبت‌های معاون وزیر ورزش فصل الخطابی برای فدراسیون تیراندازی با کمان خواهد بود و رسانه‌ها نیز در کنار وزارت وزش و خانواده تیراندازی با کمان این مطالبه را دارند که تکلیف رئیس دو شغله این فدراسیون هر چه سریعتر مشخص شود البته با توجه به روندی که پیش از این در فدراسیون بوده است ممکن است چند ماه دیگر بشنویم که افرادی از وزارت ورزش از شجاعی درخواست کرده‌اند که برای حفظ آرامش تیراندازی با کمان تا المپیک هم بماند!

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس