کد خبر 449217
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس بارها حمایت خود را از دستگاه قضائی در حوزه برخورد با دانه‌درشت‌ها و آقازاده ها اعلام کرده‌اند، گفت: هیچ دلیلی برای عدم اجرای حکم مهدی هاشمی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حجةالاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم دستگاه قضائی علیه مهدی هاشمی، گفت: مردم از قوه قضائیه به دلیل برخورد با دانه درشت‌ها و آقازاده‌ها ابراز رضایت دارند چرا که این قوه در چند سال گذشته در برخورد با آقازاده‌ها و دانه درشت‌ها کارنامه موفقی داشته است اما نباید فراموش کرد که استمرار این وضعیت می‌تواند رضایت مردم را مستمر کند.

وی با بیان اینکه، در نظام اسلامی همگان در مقابل قانون یکسان هستند و عدالت باید برای همه به صورت متوازن اجرا شود، تصریح کرد: در بحث پرونده مهدی هاشمی، قوه قضائیه با شجاعت و اقتدار ورود کرد و به صورت قاطع حکم صادر کرد اما مردم انتظار دارند این حکم با قاطعیت اجرایی شود چرا که اهمال در اجرای حکم می‌تواند زمینه نارضایتی مردم را از دستگاه قضائی فراهم کند؛ تقاوتی نمی‌کند که محکومان قضائی چه کسانی هستند مهم این است که عدالت برای همه باید اجرایی شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس بارها حمایت خود را از دستگاه قضائی در حوزه برخورد با دانه‌درشت‌ها و آقازاده ها اعلام کرده‌اند، تاکید کرد: هیچ دلیلی برای عدم اجرای حکم مهدی هاشمی وجود ندارد و دستگاه قضائی در اجرای حکم محکومان، از اقتدار و قدرت لازم برخوردار است ضمن اینکه در اجرای حکم محکومان از حمایت مردم، مجلس و دیگر نهادها برخوردار است.

غضنفرآبادی در پایان گفت: اعمال فشار به قوه قضائیه در پرونده‌ مهدی هاشمی بعید است ثاثیر گذار باشد چرا که قوه قضائیه نشان داده که نسبت به فشارهای سیاسی، مقاوم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    مگر حکم اجرا نشده /؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس