خواهر شهید محمدرضا طالبی‌زاده از شهدای غواص تازه تفحص شده گفت:محمدرضا بعد از شهادت دوستش شهید خزائی رفتنی شده بود و ما این را در چهره‌اش می‌دیدیم. به مادرم می گفت دعا کن شهید شوم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "مطهره طالبی زاده" در دیدار نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید طالبی‌زاده در منزل شهید با بیان خاطراتی از برادر شهید خود، گفت: برادرم همیشه لبخند بر روی لب داشت و خانواده را بر سر ذوق می آورد. نشاط خانوادگی ما در اثر وجود محمدرضا برادرم بود، برادرم شجاع بود و در کارهایش همیشه اخلاص موج می‌زد.

برادرم دو دوست صمیمی داشت که هر دوی آنها هم شهید شدند. محمدرضا عادت داشت وسایلش را با دوستانش عوض می‌کرد. ساعتش را با ساعت مچی شهید شریفی عوض کرده بود که وقتی شریفی شهید شد برای همیشه آن را نگه داشت و دیگر این عادت را از دست داد.

بعد از شهادت شریفی، خزائی دوست دیگرش هم شهید شد. محمدرضا دیگر محمدرضای قبلی نبود به مادرم می گفت برایم دعا کن، یکروز مادرم گفت: برایت چه دعایی کنم، گفت: برایم دعا کن شهید شوم، من دیگر نمی‌توانم اینجا بمانم.

از مردم می خواهیم مثل شهدا پشتیبان رهبرشان باشند و در دفاع از ولایت همت کنند. درست است محمدرضا برگشت و ما از چشم انتظاری در آمدیم ولی داغ دلمان تازه شد.

در این دیدار "محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس با اشاره به تشییع باشکوه شهدای غواص توسط مردم، گفت: مردم ما قدر شهدا را می‌دانند و پای آرمان‌های نظام اسلامی محکم ایستادند. صبر خانواده‌های شهدا نشان از عظمت و بزرگی آنها دارد و عزت نظام اسلامی به برکت خون شهیدان است.

محمدرضا طالبی زاده شهید تازه تفحص شده غواص اهل روستای سردر بخش چترود است که در سن 20 سالگی در سال 1365 و در جریان عملیات کربلای 4 در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید به همراه 20 شهید غواص و خط شکن همزمان با ایام شهادت امام صادق (ع) در شهر کرمان تشییع می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس