کد خبر 447711
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که معاون رئیس جمهور آمریکا هم در نظر دارد تا به عرصه رقابت انتخاباتی در این کشور وارد شود.

به گزارش مشرق، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گزارش داد که جوزف بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا تلاش‌های خود برای حضور در رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 شروع کرده است.

نیویورک تایمز با اشاره به اینکه حضور بایدن به انتخابات درون حزب دموکرات بستگی دارد، افزود: حضور بایدن در رقابت‌های انتخاباتی تهدیدی مستقیم برای هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق و سرشناس ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات است.

این روزنامه آمریکایی با اشاره به اینکه مشاوران بایدن تلاش برای رسیدن به راس هرم قدرت در حزب دموکرات را آغاز کرده‌اند، نوشت: سران حزب دموکرات هنوز به کلینتون به عنوان یک نامزد تمام عیار پایبندی ندارند که این امری نگران کننده برای وی است.

نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود با اشاره به اینکه ستون نویس این روزنامه از نشست بایدن با نزدیکانش درباره حضور در انتخابات نشستی در دفتر کارش برگزار کرده است، تصریح کرد که درخواست پسر فوت شده معاون رئیس جمهور عامل اصلی بود که بایدن را برای حضور در رقابت انتخابات ریاست جمهوری به حرکت درآورده است.

براساس این گزارش، پسر بایدن که در سال جاری بر اثر بیماری جان خود را از دست داد، از پدرش خواسته بود تا برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا تلاش کند.

پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار است ‎18 آبان 1395( 8 نوامبر 2016) برگزار شود و طی ماه‌های اخیر رقابت میان نامزدها در درون دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا آغاز شده است که در این میان جب بوش برادر رییس جمهور سابق و هیلاری کلینتون همسر رئیس جمهور اسبق آمریکا سرشناس‌ترین نامزدهای دو حزب جمهوری خواه و دمکرات هستند.

 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوادي ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    آيا دولتمردان ما فكري براي روزي كه تند رو ها در انتخابات رياست جمهوري آمريكا برنده شوند و دولت تشكيل دهند هم كرده اند ؟ آيا توان قانع كردنشان با دادن امتياز هايي علاوه بر آنچه ا كنون داده ايم را داريم ؟ با آنها هم قادر به برقراري روابط دوستانه هستيم ؟ قيمتش چقدر خواهد بود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس