کد خبر 447191
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

پس از اتمام دیدار پرسپولیس و پدیده با نتیجه مساوی 2-2 ، امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس در تحلیل و آنالیز دیدار توضیحاتی به بانک ورزش ارائه کرد.

به گزارش مشرق، نظر اصلانیان در خصوص این بازی را می خوانید:

دو تيم به لحاظ بدني در شرايط مطلوبي نبودند به طوري كه بعد از دقيقه ٣٠ زهر دو تيم كمتر شد. تيم پرسپوليس با توجه به جوانگرايي و خريدهايي كه انجام داده بود بازي را خوب شروع كرد و به گل رسيد ولي در ادامه نبود يك ليدر با تجربه در ميانه ميدان باعث شد شيرازه تيم جوان قرمزپوش از هم بپاشد و با دو اشتباه فاحش در خط دفاع، دو گل دريافت كرد كه روي هر دو گل گلر جوان پرسپوليس بي تقصير بود. در ادامه يك سوپر گل از هادي نوروزي بازي را به تساوي رساند تا دو تيم راهي نيمه مربيان شوند.

در نیمه دوم انتظار مي‌رفت با توجه به ميزباني پرسپولیس و تقابل با تيم متوسطي چون پديده، نيمه پر حادثه اي را شاهد باشيم كه متاسفانه تيم پرسپوليس را تشنه نديديم. انگيزه زدن گل پيروزي در بازيكنان برانكو كمتر بود و علت اصلي عدم آمادگي بدني بود، ولي احساس مي‌كنم این تیم در ادامه ليگ بهتر شود. در ٤٥ دقيقه دوم با وجود نبود بازيكن سر زن بلند قد، مي‌ديديم كه سانتر از جناحين در دستور كار بود كه متاسفانه جواب نداد. به نظر می‌رسید بايد كارهاي تركيبي بيشتری در پرسپولیس انجام مي‌شد که نشد و در نهايت ٢ امتياز با ارزش در هفته اول از دست رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس