کد خبر 445952
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

وزیربهداشت با اشاره به اینکه در دستگاه قضایی هم گاهی سلیقه ای عمل می‌شود، گفت: هر گونه تعرض به حقوق جامعه پزشکی تعرض به سلامت مردم و جامعه است. همچنین رئیس قوه قضائیه از این موضوع متاثر شدند و دستور رسیدگی سریع به پرونده را صادر کردند.

 به گزارش مشرق، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به نامه ارسالی به رئیس قوه قضائیه در خصوص استیفای حقوق تضییع شده پزشک جراح بیمارستان ممسنی اظهار کرد: در دستگاه قضایی هم گاهی سلیقه ای عمل می‌شود و اتفاقی که برای همکارمان در حین ارائه خدمت رخ داده بود نیز در نتیجه برخورد سلیقه ای بوده است.

هاشمی با قدردانی از نگاه ویژه رئیس قوه قضائیه در رسیدگی به موارد تضییع شده حقوق پزشکان گفت: ایشان خود از این موضوع متاثر شده و دستور رسیدگی سریع به پرونده را صادر کردند.

وزیر بهداشت یادآور شد: استیفای حقوق همکار جراح به قوت خودش باقی است و خواسته ما رسیدگی سریع به این موضوع بوده است.

هاشمی تاکید کرد: جامعه پزشکی با سلامت مردم به طور در ارتباط است و از این رو تعرض به حقوق پزشکان تعرض به سلامت مردم و جامعه است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت از حقوق جامعه پزشکی دفاع می‌کند و اجازه تضییع حقوق آنها را نمی‌دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شفق ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    متاسفانه پزشکان تصور میکنند یک قشر از ما بهترون هستند. چرا با حقوق های بسیار بالا باید تبدیل به یک طبقه ممتاز شوند که هر جسارت کوچکی به آنها به حق یا به ناحق، سریع باید محکوم شود. اما اگر به اقشار دیگر بی حرمتی هم شود کسی ککش هم نمیگزد.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    ما سرباز پلیس راهوریم. رفیق های ما رو به خاطر اینکه سوتشون یا دستکششون رو جا بزارن 24 ساعت بازداشت می کنن و 3 روز اضافه خدمت میزنن براشون.
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    دوست عزیز شفق. این حرف که بعضی پزشکان از ما بهترون هستن و همه رو با یه چشم دیدن توجیهی برای دست بند زدن به یک جراح اونم در زمانی که اورژانس چندین بیمار با حال وخیم داشته و به ایشون نیاز داشتن نیست. تازه مگه این خانم چی گفته بوده که بازداشتش کردن؟؟ جرمش چی بوده؟؟؟ بخاطر اینکه به بازپرس گفته تو حرفه تخصصی ما دخالت نکنین؟؟؟ خب کجای این حرف ناحق یا توهین آمیزه؟؟ اگر بازپرس در حین انجام وظیفه بوده خب خانم جراح هم در حین انجام وظیفه بوده. باور کنین من و خیلیا مثل من راجع به ناحقی ها یی که به هموطنانمون در مشاغل مختلف میشیم ککمون میگزه خوبم میگزه. مثل قضیه معلمان که چند روز پیش اتفاق افتاد. مشکل اینجاست که کسی به حرف ما گوش نمیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس