کد خبر 445876
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

تیزر مستند «جهل مرکب» با رویکرد نقد وهابیت و انعکاس سبقه فعالیت معاندانه آنان، با حضور علیرضا محمدی تهیه‌کننده و کارگردان، محمد رضا علیمردانی گوینده مستند و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر موسسه فرهنگی و هنری خورشید هشتم رونمایی شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا علیمردانی در آیین رونمایی از تیتراژ مستند جهل مرکب گفت: ابتدا قرار بود تنها نریشن این مستند را اجرا کنم اما وقتی در رابطه با تیتراژ برنامه با من مشورت شد در متن و بطن ساخت تیتراژ نیز قرار گرفتم.

وی افزود: کارگردان مستند از من خواست تا تیتراژ را چیزی بین گویش و آواز اجرا کنم که به لطف تنظیم خوب داریوش صالح پور و آهنگسازی و ملودی خودم ظاهرا کار خوبی از آب درآمده است.

«جهل مُرکب» رونمایی شد + عکس
این صداپیشه اظهار کرد: اثر جهل مرکب بسیار کار شریفی است و با دقت نظر ساخته شده و حتما باید مخاطب آن را با دقت بالا تماشا کند.

«جهل مُرکب» رونمایی شد + عکس
علیرضا محمدی کارگردان و تهیه کننده این مستند 26 قسمتی گفت: قسمت اول مستند جهل مرکب تقریبا آماده است و برنامه داریم که هرچه زودتر در یکی از سینماها برای مدیران و مسئولین فرهنگی، خبرنگاران و کارشناسان این حوزه به صورت خصوصی اکران شود تا هم زوایای مستند بهتر دیده شود و هم برای نمایش 25 قسمت آینده برای مردم تصمیم گیری شود.

«جهل مُرکب» رونمایی شد + عکس
محمدی در راستای مشکلات ساخت این مستند عنوان کرد: 40درصد از 25 قسمت باقی مانده از مستند آماده شده و مابقی ساخت به موقع این مستند نیازمند تامین بودجه مالی است. اما کار فرهنگی به ویژه نقد وهابیت هیچ گاه مانند برنامه پایتخت و طنزهای هر شب صدا و سیما جذب اسپانسر نخواهد داشت.

وی افزود: به هر حال امیدواریم کار خوب، مسیر خوب هم پیدا کند و جهل مرکب در بهترین ساعت و بهترین شبکه صدا و سیما به نمایش گذاشته خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس