کد خبر 447528
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

حجت‌الاسلام ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۲ پیشنهاد کرد فرهنگسرای خیمه با رویکرد مذهبی در این منطقه تاسیس شد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن ناصریپور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرانبه همراه حامد طراحی تبریزی سرپرست مدیریت امور کتابخانه‌ها و امیرحسین راهنمایی مدیر محصولات فرهنگی این سازمان، از فرهنگسرای شهر و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۲ تهران بازدید کرد.

وی پس از بازدید، ضمن گفتگو با مدیر فرهنگی هنری این منطقه ۱۲ تهران در جلسه برنامه های فرهنگی این منطقه شرکت و با اشاره به شرایط و ویژگی‌های این منطقه گفت: منطقه ۱۲، از انقلابی ترین و مذهبی ترین مناطق شهر تهران است و شخصیت‌های برجسته و فرهیخته و بیش از ۲۰ حوزه علمیه، تعداد کثیری مسجد، هیئت و حسینیه مذهبی دارد. دعوت و تمجید از این شخصیت‌ها می‌تواند موجب رونق فرهنگی در منطقه شود.

افتتاح چند کتابخانه مشارکتی، تشکیل کارگروه اجرایی طرح ارتقاء فرهنگی، ارائه برنامه کوتاه مدت و میان مدت منطقه ظرف سه ماه آینده و... از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد به پیشنهاد معاون فرهنگی سازمان، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ تهران به منظور ارتقا فعالیت های هیئات مذهبی، شرایط احداث یک فرهنگسرای جدید در منطقه با عنوان پیشنهادی «فرهنگسرای خیمه» را بررسی کرده و نتایج آن را طی هفته آینده اعلام کند.

منبع: رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس