کد خبر 445174
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

ضربات دردناک به داعش در الانبار، اسامی کشته های داعش در دانشگاه موصل؛انهدام گذرگاه سری تکفیری ها در حمرین، پاکسازی چند نقطه در جنوب شهر الرمادی و کشته و زخمی شدن ده ها تکفیری در شمال شرقی بیجی از جمله اخبار مربوط به عراق است.

به گزارش مشرق، الفرات و شبکه الغدیر نوشتند: یک منبع نظامی در فرماندهی عملیات استان نینوی تاکید کرد جنگنده های ارتش، تجمع موسوم به دیوان امنیت باندهای جنایتکار داعش را در  داخل کوی دانشگاه در موصل هدف قرار دادند که در میان آنها سه وزیر داعشی به نام های عبدالله سلمان داود الجوبری وزیر امنیت داعش،سیف الله محمد الحمدونی وزیر اطلاع رسانی داعش و مزاحم العجیلی وزیر امنیتی الرقه و همراهش به چشم می خورند.

این منبع افزود: در میان کشته شدگان داعش، مسئول دیوان امنیتی داعش به نام حمزه الفلسطینی و اشرف المغربی مسئول امنیتی داعش در البوکمال سوریه به چشم می خورند.

انهدام گذرگاه سری تروریست های داعشی در حمرین

یک منبع در فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی در استان صلاح الدین از  انهدام گذرگاه سری تروریست های داعشی در حمرین واقع در صلاح الدین خبر داد.

این منبع مسئول خاطر نشان کرد، جنگنده های ارتش عراق یکی از مهمترین گذرگاه های سری و مخفی تروریست های جنایتکار داعش را در حمرین هدف قرار دادند و منهدم کردند. تروریست ها برای جابجایی میان الجلام و کوه های حمرین از این گذرگاه سری استفاده می کردند.

این منبع افزود: جنگنده های ارتش توانستند سه گذرگاه را پس از انهدام کامل آن از سمت مناطق الشیخ محمد به سمت المالح از بین ببرند.

عملیات جنگنده های ارتش در بمباران این گذرگاه ها به انهدام دو خودرو و یک موتورسیکلت داعشی ها منجر شد.

پاکسازی چند نقطه در جنوب شهر الرمادی

یک منبع مسئول در فرماندهی عملیات نیروهای داوطلب مردمی در استان الانبار از موفقیت این نیروها در پاکسازی منطقه المعارض، مرکز الحریه و الشقق البیض در محله التامیم در جنوب شهر الرمادی خبر داد.

به گفته این منبع، در این عملیات، ده ها تروریست باندهای داعشی به هلاکت رسیدند.

این منبع افزود نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی برای انجام حمله گسترده و فراگیر به مناطق مختلف در جنوب شهر الرمادی با هدف پاکسازی کامل آن از لوث تروریست های داعشی برای رسیدن تا مرکز شهر آماده می شوند.

ادامه پیشروی نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی به سمت الرمادی

به گزارش تسنیم، الفرات از ادامه پیشروی نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی به سمت الرمادی با هدف پاکسازی این شهر از لوث تروریست های تکفیری خبر داد.

این رسانه همچنین از محاصره تروریست های داعشی در مناطق منتهی به منطقه ناظم التقسیم و انهدام یک ستون از خودروهای حامل تروریست های داعشی خبر داد که برای ورود به فلوجه با هدف شکستن حلقه  محاصره آن  تلاش می کردند.

همچنین در حملات جنگنده های ارتش به مخفیگاه های داعشی ها در السجاریه و الرمادی در الانبار، یک گروه از تروریست ها به هلاکت رسیدند و چندین خودرو بمب گذاری شده آنها منهد شد.

هلاکت 9 داعشی در مرکز الرمادی

تلفات و خسارت های باند جنایتکار داعشی در عملیات بزرگ نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی در استان الانبار همچنان ادامه دارد و یک منبع اطلاعاتی در فرماندهی عملیات استان الانبار از هلاکت 9 داعشی از جمله شش تروریست غیر عراقی در حمله جنگنده های ارتش به مرکز الرمادی خبر داد.

این منبع خاطر نشان کرد جنگنده های ارتش امروز یک مخفیگاه تروریست های داعشی را در منطقه شارع 60 در مرکز شهر الرمادی هدف قرار دادند که این حمله به هلاکت 9 تروریست داعشی از جمله شش خارجی و انهدام یک خمپاره انداز منجر شد.

کشته و زخمی شدن ده ها تکفیری در شمال شرقی بیجی

یک منبع در فرماندهی نیروهای مقاومت اسلامی گردان های حزب الله در استان صلاح الدین از کشته و زخمی شدن ده ها تروریست داعشی در عملیات این نیروها در شمال شرقی بیجی خبر داد.

این منبع مسئول اظهار داشت رزمندگان گردان های حزب الله توانستند یک خودرو وابسته به داعش جنایتکار را هدف قرار دهند که بر اثر آن تمام سرنشینان آن به هلاکت رسیدند. این تروریست ها در حال حرکت به سمت شمال شرقی بیجی در استان صلاح الدین بودند.

این منبع افزود یگان پشتیبانی توپخانه ای گردان های حزب الله ضربات دقیقی به مخفیگاه های داعش وهابی در محله المهندسین در شمال شرقی بیجی وارد کرد که به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست منجر شد.

ضربات دردناک به داعش در الانبار

یک منبع در فرماندهی عملیات استان الانبار از ضربات کوبنده و دردناک جنگنده های ارتش به باند تروریستی تکفیری داعش در الانبار خبر داد.
این منبع خاطرنشان کرد جنگنده های نیروی هوایی ارتش چندین ضربه کوبنده و دردناک به تروریست های جنایتکار داعشی از طریق انهدام چهار مقر آنها در منطقه البوعیثه و هلاکت تمام تروریست هایی که در این اماکن حضور داشتند، وارد کردند.

این منبع همچنین از انهدام مقر تروریست های عرب و غیر عراقی در منطقه الرمانه در داخل شهرستان القائم خبر داد.

انبار تجهیزات داعش در شرق موصل

خبر دیگر این که جنگنده های ارتش عراق، انبارهای تسلیحاتی گروه جنایتکار داعش را در نزدیکی روستای زاراخاتون در منطقه خازر در شرق موصل بمباران کردند که این حمله به انهدام کامل این انبار منجر شد.

یک  منبع در فرماندهی عملیات نینوی اعلام کرد در این انبار انواع سلاح های سنگین و مواد منفجره و مهمات جاسازی شده بود و تلفات سنگینی نیز به تروریست های داعشی وارد شد.

تظاهرات مردم فلوجه علیه داعشی ها

خبرنگار شبکه الغدیر گزارش داد باندهای تروریستی داعش گروهی از زنان را در مرکز فلوجه ربودند. تروریست ها همچنین دو زن و یک مرد را در پی هلاکت هشت تروریست و برگزاری تظاهرات در خیابان العشرین و الجولان در مرکز فلوجه در مخالفت با حضور تروریست ها به  قتل رساندند.

دفع حمله باندهای داعشی به منطقه الفتحه

به گزارش تسنیم، خبرنگار شبکه الغدیر همچنین از دفع حمله تروریست های داعشی به منطقه الفتحه در شمال تکریت و هلاکت ده ها نفر از آنها و انهدام چند خودرو خبر داد.

هلاکت سرکرده داعش در بیجی

هلاکت یکی از سرکردگان داعش موسوم به والی جدید بیجی داعش از دیگر تحولات مربوط به عراق است.

یک منبع در فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی در استان صلاح الدین از هلاکت یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش موسوم به والی جدید داعش ملقب به خلف عیدان خبر داد .

متلاشی شدن شبکه های بمب گذاری و میادین مین گروهک تروریستی داعش در شرق الرمادی و خنثی شدن 80 بمب کارگذاشته شده از سوی داعشی ها از دیگر تحولات مربوط به نبرد بزرگ نیروهای مردمی و امنیتی برای پاکسازی الانبار از لوث داعش است.

منابع عراقی همچنین از هلاکت 15 تروریست داعشی در جنوب الرمادی، هلاکت چهار تروریست و زخمی شدن چهار نفر دیگر در جنوب شرقی الکرمه، دستگیری شش تروریست که در عملیات تروریستی اخیر در شهرستان الخالص در استان دیالی دست داشتند، هلاکت یکی از سرکردگان مطرح داعشی ملقب به رئوف اللیبی در جنوب کرکوک، دستگیری مسئول تیم حفاظت حاتم سلیمان متهم به دست داشتن در انفجارهای منطقه الشعب در شمال بغداد، هلاکت 15 تروریست تکفیری از جمله تک تیراندازهای عرب در شرق الرمادی، هلاکت مسئول انتحاری های داعش در ناحیه الصقلاویه در شمال فلوجه از انهدام مخفیگاه حاوی سلاح و تجهیزات نظامی داعش در شرق الرمادی از دیگر تحولات مربوط به عراق است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس