کد خبر 443749
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

در شرایطی که اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا برای سخن گفتن پشت میکروفن رفت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت غیرمنتظره نشست خبری را لغو کرد تا کارتر را سردرگم و غافلگیر کند.

به گزارش مشرق، برخورد غیرمنتظره نخست وزیر اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا نشانه خشم وی از دستیابی به توافقنامه هسته ای با ایران است.

شبکه تلویزیونی الحدث با اشاره به برخورد غیرمنتظره بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا و لغو غیرمنتظره و ناگهانی نشست خبری مشترک با وی گزارش داد: در دفتر نخست وزیر اسرائیل حادثه قابل توجهی رخ داد. بنیامین نتانیاهو از اشتون کارتر استقبال کرد، اما در شرایطی که کارتر برای سخن گفتن پشت میکروفن رفت، نتانیاهو به صورت غیرمنتظره نشست خبری را لغو کرد تا کارتر را سردرگم و غافلگیر کند. محافل اسرائیلی این اقدام نتانیاهو را پیامی برای دولت آمریکا دانستند که این رژیم به مخالفت شدید با توافقنامه هسته ای با ایران ادامه خواهد داد و از تضمین های واشنگتن قانع نشده است.

در ادامه این گزارش آمده است: روشن است اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا نتوانست تل آویو را به کاهش مخالفت هایش با توافقنامه بین غرب و تهران راضی کند. همچنین روشن است که بنیامین نتانیاهو همچنان بر رویارویی و نه گفتگو با دولت آمریکا دست کم تا پایان نبرد در کنگره اصرار دارد.

شلومو گانور تحلیلگر اسرائیلی مسایل سیاسی نیز به الحدث گفت: تجربه نشست خبری بنیامین نتانیاهو با فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس، درس عبرتی برای همه سیاستمداران بود تا اختلافات را علنی نکنند و به دنبال حل مسایل و اختلافات در پشت درهای بسته باشند.

منبع: خبرگزاری قدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس