عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چند نکته در متن جمع‌بندی نهایی مذاکرات که اخیراً منتشر شده وجود دارد که مجلس شورای اسلامی حتماً این نکات را نخواهد پذیرفت.

به گزارش مشرق، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 صرفاً در موضوعات هسته‌ای بوده و ربطی به سیاست‌های کلان نظام در مقابل استکبار و همچنین ربطی به سیاست جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان و گسترش عدالت در جهان ندارد.

وی تصریح کرد: چند نکته در متن جمع‌بندی نهایی مذاکرات که اخیراً منتشر شده وجود دارد که مجلس شورای اسلامی حتماً این نکات را نخواهد پذیرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس در بررسی این متن در جایی که احساس کند برخی از موارد از خطوط قرمز عبور کرده‌اند و موجب لطمه خوردن حقوق مردم شده است را تصویب نخواهد کرد.

آقامحمدی افزود: مجلس هیچ بندی را که احساس کند به حقوق مردم آسیب زده شده و توان نظامی ما را مورد خدشه قرار می‌دهد امضاء نخواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: توان نظامی ما چیزی نیست که به دیگران ببخشیم و مجلس نیز در بررسی این متن و نهایی کردن آن مطمئناً دست ملت را در مقابل دشمن نخواهد بست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس