عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:حزب کارگزاران و جریان فکری آنها مردم را تنها یک زینت برای حاکمیت خودشان می دانند و غیر از این مردم نزد آنها جایگاهی ندارند.

به گزارش مشرق، ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اظهارت اخیر حسین مرعشی و توهین به شرف بخشی از مردم ایران،گفت: جریان کارگزاران که حسین مرعشی هم یکی از افراد تاثیرگذار در این حزب است مردم را زمانی خوب، محترم، قابل اعتماد و تاثیرگذار می‌دانند که به حزب آنها رای بدهند، در غیر این صورت مردم ارزشی ندارند و به عنوان ابزاری هستند که آقایان را به قدرت می رسانند در غیر این صورت لایق بدترین توهین‌ها هستند.

وی ادامه داد: حزب کارگزاران و حسین مرعشی‌ها باید بروند و بررسی کنند، که چرا مردم به این افراد پشت کردند، آنها امروز هم خود را آویزان رای مردم می‌دانند، باید از این آقایان پرسید که آیا این مردم همان مردمی نیستند که در زمانی که شما سرکار بودید به دلیل رای به شما مردم خوبی بودند، این اهانت آشکار به مردم است. اگر این آقایان عذرخواهی نکنندچه طور می‌خواهند در میان مردم زندگی کنند و مورد احترام قرار گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حزب کارگزارن در یک رقابت مردمی از رقیب خود باخت و چون خود را دریک جایگاه سلطنتی تصور می‌کرد و می‌پنداشت که تا ابد سرکار است، با حضور یک رقیب جدی و رای آوردن آن جریان رقیب، از مردم کینه به دل گرفت و این توهین‌ها برخاسته از همین رویگردانی مردم از جریان حسین مرعشی است.حزب کارگزاران و جریان فکری آنها مردم را تنها یک زینت برای قدرت خودشان می خواهند و غیر از این مردم نزد آنها جایگاهی ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس