کد خبر 442418
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در آینده نزدیک کلنگ زنی بزرگترین مجموعه بیمارستانی تخصصی هسته‌ای را با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران شاهد خواهیم بود، گفت: این بیمارستان بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و تجهیزات نزدیک به 250 میلیون یورو ارزش خواهد داشت.

به گزارش مشرق، علی اکبر رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران گفت: در آینده نزدیک کلنگ زنی بزرگترین مجموعه بیمارستانی تخصصی هسته‌ای را با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران شاهد خواهیم بود.

صالحی افزود: از این به بعد می‌خواهیم در عرصه هسته‌ای وارد فعالیت‌های جدیدی شویم که تا امروز مردم درباره آن خیلی کمتر خبر شنیده بودند.

وی گفت: این بیمارستان قرار است در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا بزرگترین باشد که امیدواریم با حمایت‌های دولت، این بیمارستان عظیم هسته‌ای را در کشور ایجاد کنیم که دیگر مردم عزیزمان نیاز نداشته باشند برای برخی معالجات به خارج از کشور بروند.

رئیس سازمان انرژی اتمی  با بیان اینکه این بیمارستان بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و تجهیزات نزدیک به 250 میلیون یورو ارزش خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد: زودتر کلنگ آن به زمین زده شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پسر ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    انشاءالله سریعتر درست بشه
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    و انشا الله تا 60 سال آینده به بهره برداری خواهد رسیدخخخخخ
  • شایان ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    شما یه بیمارستان تو سیستان بلوچستان بسازید هسته ایی پیش کش.
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    آره بابا! غنی سازی از اولش هم دردسر داشت، خطرناک بود!
  • داوری ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    حالا که تحت فشار تحریم در بسیاری از صنایع هسته ای را بستیم برای آنکه اسمش بماند حتما نیاز به چنین اقدامی و افتتاح بیمارستانی تخصصی هسته‌ای است. فقط اگر آژانس گفت که اقدامات این بیمارستان را نمیتواند تایید کند چه کنیم؟ هزینه بیش از هزار میلیارد تومان بودجه و تجهیزات نزدیک به 250 میلیون یورو را چگونه جبران کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس