همزمان با عملیان نظامی گسترده رزمندگان ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی بخشهای مختلف استان غربی الانبار، گروه تروریستی تکفیری داعش بر شدت حملات انتحاری خود به مواضع نیروهای نظامی عراقی افزوده است.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با عملیان نظامی گسترده رزمندگان ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی بخشهای مختلف استان غربی الانبار، گروه تروریستی تکفیری داعش بر شدت حملات انتحاری خود به مواضع نیروهای نظامی عراقی افزوده است. روز گذشته یک عامل انتحاری سوار بر کامیون بمبگذاری شده خود را در نزدیکی نیروهای ارتش و عشایر بومی عراقی منفجر کرد.

حمله انتحاری تروریست لیبیایی در حدیثه عراق+تصاویر

ساعتی پس از این عملیات تروریستی، گروه داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت آن را بر عهده گرفته و عامل این حمله را یک تبعه کشور آفریقایی لیبی با نام مستعار "ابونمر اللیبی" معرفی کرده و هدف این حمله را مقر فرماندهی گروهان نظامی ارتش عراق مستقر در حاشیه شهر "الحدیثه" ذکر کرده است. هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله گزارشی منتشر نشده است. 

حمله انتحاری تروریست لیبیایی در حدیثه عراق+تصاویر

لازم به ذکر است که استان الانبار در غرب کشور عراق در پی حمله مشترک گروه تروریستی تکفیری داعش و تروریستهای بعثی به میزان 90 درصد به اشغال آنها در آمده است. اکثر نیروهای داعش در این استان را بومیان آن تشکیل می دهند که پیش از این از اعضای گارد ریاست جمهوری دوره دیکتاتوری صدام ملعون و عناصر اخراجی ارتش سابق عراق بوده اند.

حمله انتحاری تروریست لیبیایی در حدیثه عراق+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس