موارد تخلفات خانه موسیقی بارها طی هفته‌های گذشته از طریق رسانه‌ها بیان شده است و جالب اینکه پس از طرح این موضوعات، معاونت هنری ارشاد تصمیم به واگذاری جشنواره دولتی به یک نهاد صنفی و البته غیرقانونی می‌گیرد.

به گزارش مشرق، واگذاری جشنواره موسیقی به خانه موسیقی درحالی انجام می‌شود که این نهاد صنفی هیچ وجاهت قانونی ندارد. چرا که مهلت چهارساله هیئت مدیره خانه موسیقی بهمن‌ ۹۳ به پایان رسیده اما اعضای هیئت مدیره با وجود پایان یافتن دوره، شش ماه است که همچنان و بطور غیرقانونی فعالیت‌شان را ادامه می‌دهند.

البته مهلت دوره سه ساله شورای عالی خانه موسیقی هم یک سال قبل به پایان رسیده و هیئت‌مدیره باید یک سال قبل اعضای تازه‌ای را برای شکل‌گیری دور تازه شورای عالی خانه موسیقی به مجمع عمومی معرفی می‌کرد که این اتفاق نیز انجام نشده است و شورای عالی خانه موسیقی نیز رسما بطور غیرقانونی فعالیت می‌کند.

تنفیذ جشنواره موسیقی به خانه موسیقی در حالی در انجام است که هم اکنون ۳۶ نفر از اعضای خانه موسیقی به دلیل تخلفات صورت پذیرفته در پرونده تعاونی مسکن خانه، پرونده قضایی تشکیل داده‌اند. واگذاری یک جشنواره با بودجه دولت به این نهاد که پر از ابهامات قانونی است چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس