رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کارلوس کی‌روش به موقع به ایران باز می‌گردد، گفت: مطمئنا به اندازه کافی به این مربی حرص می‌دهیم تا ناراحتی‌ خود بابت درگذشت همسر قبلی‌اش را فراموش کند.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در پایان مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه پیکان از راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: احتمالا تا روز چهارشنبه هفته جاری تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.

وی در مورد وضعیت باشگاه‌های بدهکار و نحوه برخورد با آنها اینگونه اظهار نظر کرد: تیم‌های لیگ برتری از طریق سازمان لیگ درآمد دارند و ما از آنها تعهد می‌گیریم که بدهی‌های‌شان را از این درآمدها پرداخت می‌کنیم. البته این بدهی‌ها بیشتر در تیم‌های دسته اول و دوم مشکل‌ساز می‌‌شود که این باشگاه‌ها باید تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کرده و تعهدی برای پرداخت آنها بدهند.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باشگاه‌ها علاوه بر برنامه‌ریزی جهت جذب بازیکن و پرداخت هزینه‌های جاری خود، باید نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کرده و آنها را جزو تعهدات‌شان قرار دهند، افزود: مطمئنا باشگاه‌ها برای پرداخت بدهی‌های خود تعهدی ارائه نکنند، جلوی آنها را گرفته و ممکن است آنها را با کسر امتیاز روبرو کنیم. متاسفانه هرسال شکایت‌های زیادی از باشگاه‌ها می‌شود و طلبکاران هم حق دارند زیرا می‌گویند باشگاه‌ها بازیکنان و مربیان گران‌قیمت جذب می‌کنند اما چرا مطالبات ما را پرداخت نمی‌کنند.

وی در مورد اینکه در انگلستان باشگاه‌ها حق تغییر نام تیم خود را ندارند اما در به راحتی امتیاز تیم‌ها جابه‌جا می‌شود، تاکید کرد: در انگلستان با باشگاه‌ها استبدادی و دیکتاتوری برخورد می‌کنند اما ما آزادی داریم و این کار را انجام نمی‌دهیم.

کفاشیان با تاکید بر اینکه با کارلوس کی‌روش در ارتباط است و حتی از وی خواست تا برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به ورزشگاه برود، در مورد اینکه آیا قصد ندارد رخت عزا را از تن این مربی درآورد، خاطرنشان کرد: کی‌روش به موقع به ایران خواهد آمد و مطمئنا به اندازه کافی به او حرص می‌دهیم تا ناراحتی که بابت درگذشت همسر پیشین خود دارد، را فراموش کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه لیگ پانزدهم با کارلوس کی‌روش هماهنگ شده یا خیر؟، تصریح کرد: قطعا در نشست‌هایی که برگزار شده، برنامه لیگ با کی‌روش هماهنگ شد و سرمربی تیم ملی هم از این برنامه رضایت دارد، هرچند امیدوارم همه چیز سر جای خود و به موقع اجرا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی اینگونه توضیح داد: بعید است این مشکل حل شود، هرچند در تلاش هستیم با مسئولان صداوسیما به توافق و نقطه نظر مشترک برسیم. سال گذشته قرارداد 22 میلیارد منعقد شد اما این مبلغ پرداخت نشد. ما به نصف آن مبلغ هم راضی هستیم اما آن را نمی‌دهند و نمی‌دانم امسال تکلیف این موضوع چه می‌شود.

وی در مورد اینکه ایا همانند فصل گذشته ممکن است در صورت پرداخت نشدن حق پخش، اجازه ورود دوربین‌ها به ورزشگاه داده نشود، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد زیرا حیف است این کار انجام شده و هواداران نتوانند بازی‌های تیم‌های محبوب خود را ببیند.

کفاشیان در پایان با تشکر از زحمات بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که از سوی فیفا هم مورد تمجید قرار گرفتند، در مورد اینکه چه زمانی پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی داده می‌شود؟، گفت: ابتدا باید ببینیم آنها چه نتیجه‌ای را در جام جهانی کسب می‌کنند، هرچند پاداش آنها به موقع پرداخت خواهد شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس