کد خبر 441686
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

این‌طور که شنیده می‌شود، دادستانی از مسئولان باشگاه راه‌آهن خواسته تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر آغاز کنند.

به گزارش مشرق،‌ شروع تمرینات راه‌آهن از روز گذشته می‌تواند یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌های چند هفته اخیر فوتبال ایران باشد. این اتفاق در حالی افتاده که تا این لحظه رای کمیته استیناف اعلام نشده و معلوم نیست این باشگاه به چه انگیزه‌ای تمرینات خود را از روز گذشته زیرنظر فرهاد کاظمی شروع کرده است. شاید این اتفاق، کدی باشد از اینکه از جایی خبرهای خوبی به راه‌آهنی‌ها رسیده که آنها را زودتر از اعلام حکم کمیته استیناف متقاعد به آغاز تمرینات کرده است.

راه‌آهنی‌ها با امیدواری دادستانی به تمرین رفته‌اند؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنان راه‌آهن با درخواست دادستانی از امروز به تمرینات این تیم اضافه شده‌اند. جالب است که بدانید که حتی فرهاد کاظمی که مدتی قبل اعلام کرده بود هیچ سمتی دراین تیم ندارد هم به همراه رضا شاهرودی تیم را تمرین داد. طبق اخبار تایید نشده‌ای که بدست «نسیم» رسیده، دادستانی به راه‌آهنی‌ها این اطمینان را داده که حکم استیناف به نفع آنها است و همین موضوع آنها مجاب کرده در تمرینات شرکت کنند. این در حالی است که حتی اگر آنها در لیگ برتر بمانند هم کار سختی در پیش دارند؛ چرا که راه‌آهن تقریبا دو هفته فرصت آماده‌سازی برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر دارد.

حرف‌های عابدینی حکم کمیته استیناف را تایید می‌کند؟

امیرعابدینی، عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر حرف‌های عجیبی زد که البته کمتر کسی به آن توجه کرد. او در عین ناباوری گفت حق راه‌آهن است در لیگ برتر بماند، چون به خاطر تخلف یک بازیکن باشگاه نباید جریمه شود. این صحبت‌ها را می توان جانبداری علنی از باشگاه راه‌آهن برداشت کرد. کسانی که در فوتبال حضور دارند، عابدینی را یک فرد باهوش می‌دانند که هرگز حرفی را بدون استدلال نمی‌زند. همه این‌ها باعث شده خیلی‌ها برداشت کنند که حرف‌های عابدینی با رایی که کمیته استیناف قرار است اعلام کند، انطباق دارد.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس