کد خبر 440882
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶

بازیکن اسبق پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی عدد ۶ را برای استقلال انتخاب کرد.

به گزارش مشرق،مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر پانزدهم در سالن همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش، علی کفاشیان رئیس فدراسیون، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و شماری از مسئولان باشگاه‌های ورزشی برگزار شد.

*در این مراسم پس از صرف افطاری و شام قرعه‌کشی در مراسمی نسبتاً مختصر و مفید برگزار شد.

*‌فرهاد مجیدی که قرار بود در این مراسم شرکت کند به مراسم نیامد و به جای او مجید نامجو مطلق بر روی صحنه حاضر شد.

* علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی نیز در این مراسم حضور داشت و عدد 6 را برای تیم استقلال انتخاب کرد که باعث تشویق حاضرین در سالن شد.

* مسئولان برگزاری این مراسم از نظم مراسم رضایت کامل داشتند.

* محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در سؤال به خبرنگار فارس مبنی براینکه شما در لیگ برتر می‌مانید یا راه‌آهن گفت: من به شوخی در جمع دوستان هم گفتم در نیم فصل اول ما در لیگ برتر هستیم و در نیم فصل دوم راه‌آهن به جای ما بازی می‌کند تا به این ترتیب هر دو تیم در لیگ پانزدهم حضور داشته باشیم!

* در پایان مراسم محمود شیعی با عزیزی خادم یکی از اعضای فدراسیون فوتبال گفت‌وگوی دو نفره انجام داد.

* با اینکه نصیرزاده رئیس کمیته تدوین فدراسیون فوتبال اعلام کرده استفاده از جی‌پی‌اس برای تیم‌ها آزاد است و این مسئله طبق نظر فیفا بوده اما هنوز دبیرکل فدراسیون فوتبال این مسئله را به تیم‌ها ابلاغ نکرده است.

* بازیکنی که خود را شبیه رونالدو درست کرده بود و به نوعی بدل کریس رونالدو بود در مقابل سالن مراسم حاضر شد و گفت من در بخشی از تیم‌های لیگ برتری تست داده‌ام که امیدوارم قبول شوم این فرد خودش را دقیقاً مثل رونالدو آرایش کرده بود.

* محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه در این مراسم با کفاشیان برای حضور در لیگ برتر صحبت کرده است، گفت: ما صحبت‌های‌مان را قبلاً انجام داده‌ایم.

* کفاشیان پس از ترک مراسم با حاج‌رضایی و محمود شیعی به خوش و بش پرداخت و به گرمی از آنها استقبال کرد.

* برخی حضار پس از پایان مراسم به روی سن رفته و با اسم تیم‌هایی که در قرعه‌کشی از گوی خارج شده بود عکس یادگاری انداختند.

* علی کفاشیان در این مراسم با تأخیر حاضر شد و در این مورد گفت: فکر می‌کردم مراسم با تأخیر آغاز شود.

* سن مراسم به شکل زمین چمن طراحی شده بود و توپ جام جهانی در آن قرار داشت.

* خاکپور که دیرتر از سایرین به مراسم آمده بود در جایگاه تماشاگران عادی نشست.

* زمانی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس نام‌شان از گوی خارج شد تماشاگران به شدت آنها را تشویق کردند و جالب اینکه عدد 6 برای استقلال درآمد بیشتر حضار که پرسپولیسی بودند نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان داده و به صورت مکرر دست زدند که علی کریمی در این جلسه گفت من بی‌تقصیر هستم و جالب اینکه برای پرسپولیس نیز عدد 10 خارج شد که احمدی مجری مراسم به کریمی گفت دوست داشتیم این عدد به جای 10،‌ 8 بود که کریمی پاسخی به این موضوع نداد؛ اما عدد 10 نیز بسیاری از هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس