به گفته دیپلمات‌های غربی، نتایج مذاکرات هسته ای ایران احتمالا تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسوشیتد پرس، دیپلماتها می گویند نتایج مذاکرات هسته ای ایران احتمالا در ساعات اولیه روز سه شنبه (امروز) اعلام خواهد شد.

سه دیپلمات آشنا با این گفتگوها مدعی شدند نتایج مذاکرات و توافق هسته ای احتمالی ممکن است در ساعات پیش از سپیده دم امروز اعلام شود. یکی از این دیپلماتها افزود تعدادی از مقامات ارشد درگیر در این مذاکرات مجبورند در ساعات اولیه سه شنبه وین را ترک کنند و بنا بر این کار اعلام توافق به جلو افتاده است. این دیپلماتها مجاز به صحبت علنی درباره مذاکرات نبودند و خواستند نامشان فاش نشود.

همچنین یک مقام ارشد غربی در ساعات پایانی روز دوشنبه به رویترز گفت ایران و کشورهای پنج به علاوه یک بر اساس برنامه ریزی های احتمالی قرار است مراسم گرفتن عکس جمعی را با حضور تمام وزرای خارجه برگزار کنند.

وی در این باره گفت این مراسم قرار است ساعت 2 بامداد به وقت محلی روز سه شنبه (ساعت 0 به وقت گرینویچ و ساعت 4 و نیم بامداد سه شنبه به وقت ایران) برگزار شود. پس از این مراسم، احتمالا یک کنفرانس خبری نیز برگزار خواهد شد.

این مقام ارشد غربی افزود: قرار است مراسم عکس جمعی وزرا در مجموعه سازمان ملل متحد در وین برگزار شود.جالب اینجاست که برخی دیپلمات‌ها نیز به رویترز گفته‌اند احتمال برگزاری مراسم عکس در ساعت 2 بامداد به وقت وین وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    پس کی سحری میخورند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس