کد خبر 440755
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

هند موشک ضد زره بومی خود را آزمایش کرد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، صنایع دفاعی هندوستان شلیک آزماشی موشک ضد زره بومی Nag را از بالگرد به انجام رساند. این آزمایش شامل شلیک 3 موشک از بالگرد بود که 2 فروند از آنها با موفقیت به هدف اصابت کرده و یک شلیک نیز ناموفق بود.

هند موشک ضد زره آزمایش کرد+عکس

گونه هوا پرتاب این موشک 7 کیلومتر برد داشته و به اسم HeliNa شناخته می شود. این موشک جزء موشک های ضد زره نسل سوم شناخته شده و توان شلیک کن - فراموش کن را نیز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خان محمد علی آقا ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    بعد ما کلی وقتمونو صرف توافق هسته ای کردیم!!!
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    بله جناب خان ما وقت زیادی را صرف مذاکرات هسته ای وتوافقنامه کردیم تا بتوانیم با افتخار ودر سایه صبر وایستادگی به اهدافمان که یکی از آنها رفع تحریمهای ظالمانه وباز کردن این تاروپودهای مشکل ساز ومحدود کننده از دست وپای مردم وکشورمان باشد، بگونه ای از این مذاکرات با کنایه نوشته اید که گویا وقت تلف کردن با بقال سرکوچه تان برای سهمیه شیر یا پفک است در حالیکه دنیا ودشمنان ما اذعان دارند که پیچیده ترین وسخت ترین مذاکرات طول تاریخ دیپلماسی جهان بوده وهست دعا کنید درسایه غیرت مردم ورهبران مسلمانمان کید دشمنانمان بخودشان برگشته این مذاکرات افتخارآمیز باشد ایران میتوان در آینده نزدیک انشااله پیشرفتهای بسیاری داشته باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس