کد خبر 440245
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

محمود براتی، مدیر شرکت عقاب افشان سمنان: باتوجه به بررسی‌های چند ماهه و کسب تاییدیه سازمان‌های استاندارد، حفاظت محیط‌زیست و پلیس راهور، مشکل شماره‌گذاری اتوبوس‌های بین شهری اسکانیا مدل‌های مارال و درسا رفع و عرضه این محصولات آغاز شد.

به گزارش مشرق، وی با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت عقاب افشان سمنان برای تولید 800 دستگاه اتوبوس تا پایان امسال افزود: از این تعداد 100 دستگاه به عراق و ترکمنستان و تعدادی به دیگر کشورهای خاورمیانه صادر می‌شود.

مدیر شرکت عقاب افشان سمنان با بیان اینکه 230 دستگاه اتوبوس اسکانیا هم اکنون آماده تحویل به مشتریان است،ادامه داد: در روز آغاز تحویل ،35 دستگاه اتوبوس مارال به شرکت جوان سیر ایثار عرضه شد.

براساس این گزارش؛شماره گذاری اتوبوس‌های اسکانیا از 10 ماه پیش متوقف شده بود . وزیر کشور بهمن گذشته در بازدید از شرکت عقاب افشان سمنان، با آغاز شماره گذاری اتوبوس‌ها موافقت کرده بود .

همچنین تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای از سرگیری شماره گذاری اسکانیا نوزدهم اردیبهشت امسال، تاییدیه سازمان ملی استاندارد 16 اردیبهشت و تاییدیه سازمان حفاظت محیط زیست26 خرداد امسال صادر شد و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا یازدهم تیر 94 با صدور مجوزی با استناد به اخذ مجوزهای لازم ، شماره گذاری اتوبوس بین شهری اسکانیا را بلامانع اعلام کرد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس