مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لحظاتی پیش در شهرهای مختلف کشور ازجمله تهران با حضور پرشور آحاد مردم آغاز شد.

جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان روز قدس/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم/ «روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست»به گزارش مشرق، مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10:30 و با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور ازجمله تهران آغاز شد و شهرهای مختلف شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال است.

راهپیمایان تهرانی از مسیرهای 9گانه مشخص شده و در شهرستان‌ها از مسیرهای مورد نظر راهپیمایی خود را به سمت میعادگاه نماز جمعه آغاز کردند.

مسیرهای نُـه‌گانه راهپیمایی روز جهانی قـدس در تهران بدین شرح است:
- مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 3: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 4 : مسجد امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 6 : مسجدالمهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 7: مسجدالجواد(علیه‌السلام)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 8 : مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
- مسیر شماره 9 : مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

* رمی جمرات راهپیمایان تهرانی به نمادهای شیطان بزرگ، روباه پیر و رژیم کودک‌کش صهیونیستی
راهپیمایان تهرانی در چهار راه ولیعصر تهران به نمادهای شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سنگ پرتاب می‌کنند که به نوعی تداعی‌کننده رمی جمرات است.

* هشدار راهپیمایان به ابرقدرتها/ «روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست»
راهپیمایان تهرانی با دست گرفتن پلاکاردهایی خطاب به سران غربی تاکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست.

راهپیمایان تهرانی مراسم روز جهانی قدس که از ساعت 10:30صبح امروز از نقاط مختلف تهران به سمت دانشگاه تهران در حرکت هستند در مسیر راهپیمایی دست‌‌نوشته‌های مختلفی را حمل می‌کنند.برخی از راهپیمایان با استفاده از جمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مذاکرات هسته‌ای مبنی براینکه «هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنید» آن را نشان‌دهنده ایستادگی و مقاومت مردم ایران عنوان کرده و به دست‌نوشته‌ای آن را حمل می‌کنند.

همچنین در دست‌نوشته‌های دیگری که از سوی راهپیمایان تهرانی در مورد مذاکرات هسته‌ای حمل می‌شود جمله «تحریم را تا ابد می‌پذیریم اما تحقیر را نه» نقش بسته است.

راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران در پلاکاردهای دیگری پادشاه جدید سعودی را هم‌پیمان آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین و یمن خواندند.

تجمع مردم در میدان فلسطین/ «روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست»

* تجمع مردم در میدان فلسطین
مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین به عنوان یکی از مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس تجمع کردند.

* سلفی جوانان با تصاویر سردار قاسم سلیمانی
سلفی جوانان با تصاویر سردار قاسم سلیمانی یکی از حاشیه‌های جالب راهپیمایی روز قدس امسال است.

* تصاویر فرماندهان نظامی در راهپیمایی قدس
تصاویر فرماندهان نظامی کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس به بازدید عموم گذاشته شد که این اقدام با استقبال راهپیمایان مواجه شد.

* اجرای تئاتر خیابانی در راهپیمایی روز قدس
تئاتر خیابانی قدس، پوتین و 8 سال دفاع مقدس در میدان انقلاب اسلامی برای راهپیمایان روز قدس در حال اجرا است.

جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان روز قدس/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم/ «روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست»

سربازان اسرائیلی راهپیمایان تهرانی را بازرسی می‌کنند
در حاشیه راهپیمایی و در خیابان انقلاب حد فاصل خیابان‌های فلسطین و وصال غرفه‌ای برپا شده که در آن سربازان رژیم اشغالگر قدس از راهپیمایان تهرانی بازرسی می‌کنند.

در این غرفه که با الگوگیری از بازرسی‌های مداوم صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها برپا شده راهپیمایان تهرانی با حضور در غرفه مورد بازرسی بدنی قرار می‌گیرند. در این غرفه تلاش شده تا بازرسی‌های مداوم صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها که باعث انتقاد شدید مردم مظلوم این کشور شده به نمایش عموم دربیاید.

از نکات جالب توجه در این غرفه تعجب خبرنگاران خارجی از بازرسی راهپیمایان تهرانی توسط افرادی است که لباس نظامیان صهیونیستی را بر تن دارند، البته خبرنگاران خارجی پس از حضور در غرفه پس از کسب اطلاع از این غرفه به تماشای نحوه فعالیت افراد حاضر در آن می‌پردازند.

* «من یک یمنی‌ام»
راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن من هم یک یمنی هستم انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود علیه ملت و کودکان مظلوم یمن اعلام داشتند.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

* پیام راهپیمایی روز قدس به مذاکره کنندگان هسته‌ای از نگاه طلایی
عضو شورای شهر تهران با اشاره به پیام ملت ایران به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: با این حضور مسئولان متوجه می‌شوند که مانند همیشه نباید اجازه دهند کسی سر سوزنی از حقوق ملت ایران عدول کند.

پرچم کودک‌کشان صهیونیست زیر پای راهپیمایان تهرانی
در مسیرهای راهپیمایی از جمله چهارراه ولیعصر تهران پرچم‌های رژیم صهیونیستی در کف خیابان قرار داده شده است که راهپیمایان بر روی آن پرچم‌ها رفته و به مسیر راهپیمایی خود ادامه می‌دهند.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

پیام نماینده حماس به مناسبت روز جهانی قدس
«خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در ایران به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. در بخشی از این متن آمده است: روز جهانی قدس در اندیشه و بینش فلسطینیان یک رخداد تاریخی به شمار می رود که دفاع از ستمدیدگان در برابر ستمگران شاخصه اصلی آن می باشد. فلسطینیان این مناسبت را به عنوان ارسال پیامی از سوی ملت مسلمان و بزرگوار ایران به ملت مسلمان و ستمدیده فلسطین در جهت کمک رسانی به آنان و نجاتشان می دانند.

 قالیباف: راهپیمایی روز قدس مصداق حمایت ملت ایران از مقاومت است
همزمان با روز جهانی قدس، محمد باقر قالیباف شهردار تهران از لحظاتی پیش به خیل عظیم راهپیمایان تهرانی پیوست. شهردار تهران گفت: راهپیمایی روز قدس مصداق دفاع ملت ایران از خط از مقاومت در مقابل ظلم و استکبار است که باید از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی بزرگ تشکر کنیم.

 فتاح در جمع راهپیمایان تهرانی حضور یافت
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در راهپیمایی روز قدس تهران حضور یافت. پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دقایقی پیش در جمع راهپیمایان تهرانی روز جهانی قدس حضور یافت.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

 سرلشکر جعفری به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حضور در خیابان حافظ تقاطع انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست. سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حضور در خیابان حافظ تقاطع انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست.

اعضای خانه کارگر به راهپیمایان روز قدس پیوستند
اعضای خانه کارگر هم‌زمان با روز جهانی قدس، به راهپیمایان تهرانی پیوستند. راهپیمایی روز قدس، صبح امروز با حضور گسترده مردم در تهران و سایر شهرهای کشور آغاز شده است.

 شمخانی: مقاومت مردم یمن و فلسطین نوید پیروزی می‌دهد
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حمایت ملت مسلمان ایران از مردم مظلوم فلسطین و تمامی مردم مظلوم جهان به ویژه مردم جنگ زده یمن نشان دهنده توفیق الهی آنها و نوید پیروزی است.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

روحانی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت
رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (جمعه) به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (جمعه) به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

 اسحاق جهانگیری به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست
معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش از چهار راه کالج به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش از چهار راه کالج به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

 جامعه کلیمیان تهران به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند
اعضای جامعه کلیمیان تهران در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

لاریجانی در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافت
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت.
به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه) به خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

 ابوترابی فرد: حضور پرشور مردمی تا نابودی اسرائیل ادامه پیدا می‌کند
حجت‌الاسلام حسن ابوترابی فرد در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم ایران در جای جای کشور عزیزمان و به‌ویژه مشهد مقدس حضوری قهرمانانه در راهپیمایی روز جهانی قدس دارند و به مردم قدس اعلام کردند که ما شما را فراموش نکردیم و تا لحظه پیروزی شما حمایتتان می‌کنیم.
وی افزود: مردم در روز جهانی قدس اعلام می‌کنند که فلسطین هیچگاه فراموش نمی‌شود و تا لحظه پیروزی بر اسرائیل این شور ادامه دارد.
ابوترابی فرد تاکید کرد: در روزهای اخیر شاهد تلاشهای سرسختانه تیم هسته‌ای بودیم و ملت با این حضور نشان می‌دهند پشتوانه گرمی برای تیم مذاکره کننده هستند و نشان دادند همدل و همزبان هستند و این تیم نیز از حقوق کوتاه نمی‌آید.
وی تاکید کرد: این حضور دو پیام آشکار دارد: یکی همدلی و همزبانی جوامع اسلامی که سبب افزایش قدرت مردم مظلوم است و پیام دوم اینکه لرزه به جان زورگویان می‌اندازد و به همه آنها اعلام می‌کند که مدافع حقوق مظلومان هستیم.
وی با اشاره به این‌که حضور مردم در سراسر کشور در این روز  نشان از حمایت مردم یمن را دارد بیان کرد: مردم ایران هیچ‌گاه مردم مظلوم جهان را فراموش نمی‌کنند.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

* کمک نقدی راهپیمایان به فلسطینی‌ها و یمنی‌ها
مردم تهران با اهدای هدایای نقدی به یاری مستضعفان و محرومان شتافتند.

* خروش دوباره ملتی که «عاشق مبارزه با اسرائیل است»
تعدادی از جوانان شرکت کننده در روز جهانی قدس با تأکید بر جمله معروف رهبر انقلاب نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

* «تا آخر ایستاده‌ایم»
راهپیمایان تهرانی با به دست گرفتن پرچم و پلاکارهای «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بر استقامت خود در راه آرمان‌ها، انقلاب و اسلام تأکید کردند.

* صلاحی: تیم مذاکره‌کننده با قدرت برای یک توافق خوب اقدام کند
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام پشتیبانی را به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ارائه کردند، گفت: تیم مذاکره‌کننده با این دلگرمی باید با قدرت برای یک توافق خوب اقدام کند.

* لاریجانی: مواضع اخیر آمریکا را نباید جدی گرفت
علی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه‌دار تهران در در مورد مذاکرات و تهدید اخیر آمریکا به ترک میز مذاکره گفت: از آنجا که مذاکرات هسته‌ای بر اساس چارچوب‌های فکر شده‌ای دنبال می‌شود مسیر خوبی را طی کرده، یعنی الان پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.
وی در ادامه پاسخ به ایسنا گفت: موضعی که اخیراً کشورهای دیگر و آمریکا گرفته‌اند را نباید خیلی جدی گرفت چون در لحظات آخر از این ژست‌ها می‌گیرند ولی روی هم رفته پیشرفت کار خوب بوده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرف مقابل باید به این موضوع توجه داشته باشد که پیشنهاد برای مذاکرات را خودشان داده‌اند که تقریباً از سه سال پیش یعنی از دولت قبلی آغاز شده و تاکنون طول کشیده است.
به گفته لاریجانی، مذاکرات پیشرفت‌های خوبی داشته و می‌تواند به جمع‌بندی خوبی در این زمینه برسد.
وی ابراز امیدواری کرد که با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری ان‌شاءالله مذاکرات به نتیجه‌ای که مورد نظر مردم است برسد.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

رئیس جمهور: آینده بسیار روشن است
رئیس جمهور کشورمان با تأکید بر این‌که آینده بسیار روشن است، گفت: با وحدت، انسجام، مقاومت، ایستادگی، جهاد و فداکاری، همه مسلمانان از جمله ملت فلسطین به اهداف بلندشان می‌رسند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران نیز از ملت بزرگ ایران که از دیشب تا صبح با شکوه تمام شب قدر را پاس داشته‌اند و امروز در روز جهانی قدس حضور یافتند تشکر کرد.

موحدی کرمانی: آمریکا، اسرائیل و داعش در برابر اتحاد مسلمانان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند
خطیب موقت نماز جمعه تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور مردم در این راهپیمایی گفت: الحمدلله مردم حضور خوبی داشته‌اند. با توجه به آگاهی و هوشیاری‌شان احساس وظیفه می‌کنند و می‌دانند که باید از مظلوم در برابر ظالم دفاع کرد.
وی ادامه داد: امروز هم روز حمایت از فلسطین است و هم دشمنی با اسرائیل و آمریکا و حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی در حقیقت قدمی است در راه مبارزه با ظالمین و پرتاب کردن تیری به سمت آن‌ها.
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در مورد خطر گروه تروریستی داعش در منطقه نیز گفت:‌ اگر مسلمانان در صف واحدی قرار بگیرند و با هم متحد باشند یقینا نه آمریکا ، نه اسرائیل، نه داعش و نه سایر کشورها هیچ غلطی نمی توانند علیه مسلمانان و جهان اسلام انجام دهند ولی اشکال قضیه آن است که سران برخی کشورهای اسلامی خائن هستند.

محسن رضایی:غرب نباید به زیاده‌خواهی خود ادامه دهد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:‌ غرب بداند که نباید در مقابل حقوق ملت ایران ایستادگی کند.
رضایی با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 تاکید کرد:‌ با توجه به راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده مردم باید بگویم این اراده از جانب راهپیمایان به مذاکره کننده انتقال پیدا می‌کند و غرب متوجه می‌شود که نباید به زیاده خواهی خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: آن‌ها باید با دیدن وحدت ملی ما متوجه شوند که ما به هیچ وجه از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ عنوان از ارزش های ملی و انسانی که به آن‌ها باور داریم نمی‌گذریم.
محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه به اینکه چرا با یونیفورم سپاه در روز راهپیمایی روز قدس حاضر شدید، گفت: من در سال گذشته نیز با همین لباس در راهپیمایی روز قدس حاضر شدم تا به ملت مان بگویم ما سپاهیان تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از امنیت کشورمان ایستاده ایم و هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی امنیت و رفاه ملت‌مان را به خطر بیندازد.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

آملی‌لاریجانی: کوتاه‌نیامدن از حقوق هسته‌ای پیام راهپیمایی روز قدس است
آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی روز جمعه در دقایق آغازین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار باشکوه توصیف کرد و افزود: روز قدس یکی از مهمترین روزها در تقویم سیاسی مردم مسلمان است.
وی با بیان این‌که «راهپیمایی روز جهانی قدس پیام‌های روشنی را در داخل و خارج کشور دارد» گفت: اولین پیام آن برای کشورهای اسلامی است که با تاسی از ملت ایران برای دفاع و آزادسازی قدس شریف کوشا باشد.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: پیام روشن دیگر این راهپیمایی برای اسرائیل است تا بداند تلاش‌های مسلمانان در نهایت به آزادی قدس ختم می‌شود و راه گریزی از این سرنوشت نخواهند داشت.
آملی‌لاریجانی تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی در روزهای حساس مذاکرات هسته‌ای آن است که ملت ایران هیچگاه از حقوق اصلی و طبیعی و قانونی خود دست برنخواهد داشت و در میدان مجاهدت و مبارزه با ظلم حاضر خواهد بود.

سیاری: مردم تمام قد پشت‌سر تیم مذاکره‌کننده ایستاده‌اند
فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تاکید بر انجام توافق با عزت گفت: مردم تمام قد پشت سر تیم مذاکره‌کننده ایستاده‌اند.
امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه توافق در مذاکرات باید توافق با عزت یعنی با رعایت خطوط قرمز و رعایت مصالح و منافع ملی باشد، گفت:‌ تیم مذاکره کننده باید بدانند که مردم تمام قد پشت سر آن‌ها ایستاده‌اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین خاطر نشان کرد: انتظار می رود که تیم مذاکره کننده هم با علم و دانش و اعتقاد، چارچوب ها و خطوط قرمز را رعایت کنند که در این راستا قطعا حمایت مردم و مسئولین از تیم مذاکره کننده بسیار مهم است.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از حضور ناوگروه 35 نیروی دریایی در باب المندب خبر داد و گفت: در حال حاضر ناوگروه 35 در باب المندب است و نیروی دریایی کمافی السابق در آبهای آزاد حضور دارند و امروز هم در باب المندب، دریای سرخ و خلیج عدن مسئولیت برقراری امنیت برای اقتصاد کشور را به عهده دارد.

روحانی: آینده بسیار روشن است/ واکنش لاریجانی به بدعهدی دوباره آمریکایی‌ها در مذاکرات / روایت عارف از حضور میلیونی مردم/ جمله کوبنده ظریف در دست راهپیمایان/ سلفی جوانان با تصاویر حاج قاسم

عارف: حضور میلیونی مردم در روز قدس برای طرف‌های غربی در مذاکرات پیام دارد
محمدرضا عارف که در جمع راهپیمایان روز قدس حضور داشت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه تحلیل شما از روند فعلی مذاکرات ایران با 1+5 چیست، خاطر نشان کرد: ما به دنیای غرب اعتمادی نداشتیم و بر همین اساس لازم بود تا اعتمادسازی صورت گیرد و در مقابل آن‌ها هم در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ما تردید داشتند لازم بود تا آن‌ها تردیدهایشان برطرف شود.
وی ادامه داد: روند فعلی قابل قبول بود که گام‌های آخر سخت‌تر باشد چرا که معمولا کارهای سخت را آخر سر می گذارند‌.
عارف با اظهار امیدواری از این که آخرین گام های مذاکرات ایران با 1+5 نیز به خوبی پیش برود، گفت: ما امیدواریم که فرزندان و همکاران و دوستان ما در تیم مذاکره کننده با شجاعت مذاکرات را دنبال کنند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان در رابطه با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نیز گفت: روز قدس نشانه همبستگی ملت و تمام ملت‌های اسلامی با یکدیگر است.
وی ادامه داد: دنیا بداند با یک امت بزرگ و همدل روبرو است بنابراین باید به خواسته ها و استقلال آن‌ها احترام بگذارد تا به امید خداوند بتوانیم همه با هم در دنیای صلح و صفا زندگی کنیم.

هاشمی: راهپیمایی روز قدس نشان حمایت ملت ایران از مظلومین است
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان روز قدس، با بیان اینکه مردم ایران در این راهپیمایی آمادگی خود را برای حمایت از مظلوم نشان می دهند، گفت: حضرت علی (ع) به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) وصیتی تاریخی داشتند که بر اساس این وصیت، باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشیم و ایرانی ها در حال پس دادن این درس هستند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه های انگلیسی ها برای تشکیل کشور یهودی گفت: انگلیسی ها یک قرن است که وعده وطن یهودی داده اند و از آن روز تا به حال، همیشه فلسطینی ها مظلوم واقع شدند.

فیروزآبادی: آمریکا با اسلام ناب کنار نمی‌آید
سرلشکر محمدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی روز جهانی قدس و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر پیام روز قدس امسال اظهار داشت: امروز در شرایطی که صهیونیست‌ها به تحرکات خونریزانه داعش دل بسته‌اند تا هوس شیطانی آنها یعنی گسترش اسرائیل از نیل تا فرات محقق شود، ملت ایران و مسلمانان، یکپارچه به صحنه آمدند تا برای محو شدن اسرائیل از روی زمین که آرمان امام بود دعا کنند.

سرلشکر فیروزآبادی، مبنی بر کارشکنی آمریکا در رسیدن به توافق در مذاکرات تصریح کرد: البته ما از روز اول که مذاکرات را با 1+5 شروع کردیم، آمریکا را می‌شناختیم و امام آمریکا را به ما معرفی کرده بود که آمریکا شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.


رضایی: دشمنان بدانند هیچ وقت از ارزش‌ها و خطوط قرمز خود کوتاه نمی‌آییم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: دشمنان و طرف مقابل ما در مذاکرات باید این وحدت ملی را ببینند و بدانند که هیچ وقت از ارزش‌ها و خطوط قرمز خود کوتاه نمی‌آییم.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم، گفت: مردم ما هر ساله در چنین روزی با حضور گسترده و پرشور خود نشان دادند که مدافع و حامی مظلومان و ستمدیدگان هستند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در این روز و تأثیر آن بر مذاکرات هسته‌ای گفت: دشمنان و طرف مقابل در مذاکرات باید وحدت ملی ما را ببیند و بدانند که هیچ وقت از ارزش‌ها، آرمان‌ها و خطوط قرمز خود کوتاه نخواهیم آمد.

نوبخت: تیم مذاکره کننده با دفاع از حق ملت ایران از مردم فلسطین هم حمایت می‌کند
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تیم مذاکره‌کننده ایران با 6 کشور بزرگ دنیا رودررو شده است و برای دفاع از حقوق ملت ایران تلاش می‌کند.
وی افزود: دفاع تیم مذاکره‌کننده از ملت ایران نوعی دفاع از مردم مظلوم فلسطین است؛ زیرا مردم ایران از تمام مظلومان جهان به‌خصوص از مردم فلسطین حمایت می‌کند.
نوبخت گفت:‌ دفاع از ملت مظلوم مسلمان با شکل‌گیری انقلاب در ایران انجام شد و در روز قدس مردم به طور علنی حمایت خود از مردم مظلوم را اعلام می‌کند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه داعش یک گروهک ایجاد شده از سوی اسرائیل برای ارائه اسلام جعلی است، گفت: پشت ایجاد داعش اسرائیل است؛ ولی ملت ما با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که از صهیونیست انزجار داشته و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اثبات می‌کنند.

احمدی‌نژاد: راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که مستکبران رو به سقوط هستند
رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت این راهپیمایی نشان داد که مستکبران رو به سقوط و ملت‌ها به سمت اوج هستند. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مهمترین پیام‌های روز جهانی قدس گفت: مهمترین پیام این راهپیمایی این است که انسان‌ها زنده و بیدارند و دارای حیات هستند.


هشدار لاریجانی به آمریکا:
به بن‌بست کشاندن مذاکرات به نفع‌تان نیست

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه این هفته تهران اظهار داشت: سلام و درود خدا بر پیامبران به ویژه پیامبر خاتم محمد مصطفی(ص) سلام و درود بر اولیای عظیم الشأن و ائمه اطهار، سلام درود خدا بر شهدای عظیم انقلاب اسلامی و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای، سلام و درود خدا بر شما مردم قهرمان و روزه دار که با احساس وظیفه دینی نسبت به سرنوشت مسلمانان امروز در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی قیام کرده‌اید و روز قدس را گرامی داشتید که یادگار امام راحل ما است.

وی  ادامه داد: امید است که همه مسلمانان و همه ملت ایران در ماه مبارک رمضان که ماه اجابت دعا و آیه ادعونی استجب لکم است و ماهی است که شیاطین در زنجیر هستند و درهای رحمت الهی باز است به تمام معنا در درگاه الهی آمرزیده شده باشند که پیامبر(ص) فرمود«خداوند نیامرزد بنده‌ای را که ماه رمضان بر او بگذرد و او درآن ماه آمرزیده نشده باشد».

رئیس مجلس گفت: عبادت خالطانه ملت عزیز در محافل مذهبی باشکوه و گسترده کشور انسان را به یاد سخن شهید بزرگ ماه رمضان امام علی(ع) می‌اندازد که عبادت خالصانه این شب‌ها برای مردان حق را اینگونه توصیف کردند که می‌فرمایند: شبها پاهای خود را برای عبادت جفت می‌کنند و آیات قرآنی را آرام و شمرده شمرده تلاوت می‌کند و با زمزمه آن آیات و دقت در معنای آن غمی عارفانه در دل خود ایجاد می‌کنند و دوای دردهای خویش را به دین وسیله ظاهر می‌سازند و هر چه از زبان قرآن می‌شنوند مثل این است که به چشم می‌بینند. (اینجا)


خطیب نماز جمعه تهران:
ملت ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید/ نسخه امروز فلسطین مقاومت است

آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس تهران گفت: نسخه امروز فلسطین نسخه مقاومت است، از نشست‌های سیاسی و قراردادها برای فلسطینیان آبی گرم نشده است.
به گزارش مشرق، آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس پایتخت اظهار داشت: نسخه امروز فلسطین همین نسخه مقاومت است، در طول بیش از 65 سال اشغال فلسطین، نسخه حیات‌بخش همین نسخه بوده و نشست‌های سیاسی و قراردادها و معاهده‌ها به نتیجه‌ای نرسیدند و از آنها تاکنون آبی گرم نشده است.

وی افزود: اگر عزتی بوده از رهگذر مقاومت‌ها و انتفاضه‌های قهرمانانه بوده و راه ملت بزرگ ایران هم امروز از همین راه می‌گذرد و راه دیگری وجود ندارد، فرهنگ مقاومت، این مردم را به پیروزی رساند و به یاری خداوند 36 سال این ملت را مثل سرو قامت‌کشیده در صحنه نگه داشته است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه امروز مردم ایران بار دیگر این پیام را به دنیا و گروه 1+5 داد که شما با یک ملت یکپارچه و متحد و همیشه در صحنه مواجهید، کسانی که از آرمان‌های به حق‌شان عقب‌نشینی نخواهند کرد.

آیت‌الله خاتمی بر همین اساس در خطبه دوم نمازجمعه پایتخت تصریح کرد: لازم است از حماسه معنوی شب‌های قدر که توسط ملت ایران خلق شد تقدیر و تشکر کنم که انصافا مانور دین بود، به فضل خدا تیر دشمن در عرصه جدا کردن جوانان از معنویت و عشق به خداوند به سنگ خورده است و امیدواریم خداوند بهترین پاداش و اجر را برای آفریدن این حماسه به شما عنایت کند. (اینجا)



قطعنامه پایانی سراسری روز قدس:
محو غده سرطانی اسرائیل اولویت جهان اسلام
در پایان راهپیمایی سراسری روز قدس، قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس  قرائت شد. متن این قطعنامه بدین شرح است:
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره اسراء آیه 1)
حمد و سپاس بی کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر، به یُمن میراث گرانقدر و تاریخ ساز حضرت امام خمینی(ره)، با حضور حماسی و با شکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ "روز جهانی قدس" نمایش دشمن شکن حمایت ملت ظلم ستیز ایران اسلامی از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نیز جبهه مقاومت اسلامی از سواحل مدیترانه تا کرانه‌های دریای سرخ و خلیج عدن را در معرض دید جهانیان قرار دهیم و با مشت های گره کرده بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن را فریاد زنیم.

اکنون با گذشت 36 سال از ابتکار معجزه گون و اقدام راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی و در ادامه راهبری داهیانه و مدبرانه خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، آرمان آزادی بیت المقدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین فراتر از مرزهای جهان اسلام، آزادیخواهان و حق طلبان در اقصی نقاط عالم را با خود همراه ساخته و با رنگ باختن رؤیای صهیونیستی "اسرائیل از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ" و امپراتوری رسانه های غربی ـ صهیونیستی در اجرای منویات و خطاهای محاسباتی سردمداران جنگ افروز و فتنه‌گر بلوک سلطه و استکبار از طریق برجسته سازی فتنه داعش و جنگ افروزی تروریست های تکفیری در عراق و سوریه و تجاوز آل سعود به یمن و در عرصه تأثیر گذاری بر جریان سیال مقاومت و وحدت امت اسلامی و نیز تضمین امنیت برای اسرائیل غاصب، شکست های سختی را متحمل شده اند و در حال پذیرش نشانه های عبور هوشمندانه و مقتدرانه ملت ایران از پیچ بزرگ تاریخی و بازیگری در ساختار و هندسه قدرت شده اند، ما ایرانیان روزه دار با تضرّع به درگاه خداوند متعال و امید به عنایات حضرت ولی عصر(عج) و الهام از آموزه های جاودان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، که با لبیک به ندای ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این راهپیمایی پر شور و با عظمت حضور یافته ایم با تأکید بر اینکه "روز قدس، روز اسلام و فریاد بیداری و مقاومت اسلامی و نماد وحدت و همبستگی آحاد مسلمین اعم از شیعه و سنی در حمایت از فلسطین مظلوم و تجلی بخش گفتمان انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی است" مواضع خود را با بانگ‌رسای توحیدی" الله‌اکبر" و " خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌داریم:

1ـ ملت روزه دار و انقلابی ایران اسلامی، آزادی بیت المقدس ـ قبله نخستین مسلمین ـ و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام راحل(ره) و خَلف صالح و حکیم ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری(مدظله العالی) برای جهان اسلام و رمز دستیابی به وحدت آحاد مسلمین دانسته و تمامی ظرفیت ها و فرصت های مادی و معنوی خود را مشتاقانه و فداکارانه در حمایت و پشتیبانی از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار خواهد گرفت.

2ـ ملت مسلمان ایران اسلامی، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف و تلاش برای محو غدّه سرطانی اسرائیل را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و با محکوم کردن هر گونه اقدامی که بخواهد تمرکز امت اسلامی را از موضوع فلسطین منحرف سازد، به جهانیان اعلام می دارد که تنها راه حل مسأله فلسطین بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین آینده این کشور با اراده آنان بوده و هر گونه راه حل دیگر را محکوم به شکست و فرصت سازی برای ادامه حیات رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی و تضییع حقوق مسلّم مردم فلسطین می داند.

3ـ ملت ظلم ستیز ایران، جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و تلاش شیطانی برای یهودی سازی سرزمین های اشغالی و نابودی نمادهای هویت ملی و تاریخی فلسطین که متأسفانه در شرایط پر چالش امروز منطقه در سکوت و بی توجهی محض و مضاعف مجامع جهانی مدعی حقوق ملت ها و همراهی خیانت بار و خباثت آمیز برخی دولت های عربی ـ اسلامی صورت می پذیرد را شدیداً محکوم نموده و از سازمان ها و نهادهای بین المللی و منطقه ای اتخاذ مواضعی قاطع و عملی برای جلوگیری از اجرای توطئه های خطرناک رژیم صهیونیستی را خواستار می باشد.

4ـ ملت موحد و متحد ایران، فتنه داعش و تروریست های تکفیری در عراق، سوریه، لیبی و جنایات وحشیانه رژیم متجاوز آل سعود علیه مردم مظلوم یمن را جنگ های نیابتی و نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمین و امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل دانسته و اعلام میدارد که امت اسلامی با تبعیت از تعالیم قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) و ایستادگی در برابر اینگونه توطئه های شیطانی، اجازه نخواهند داد تا دشمنان اسلام با مسئله سازی های انحرافی، ظرفیت های انقلابی جهان اسلام را قربانی منافع صهیونیست های خبیث و قدرت های استکباری نمایند.

5ـ ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی، وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروههای فلسطینی برابر رژیم صهیونیستی را از مهم ترین الزامات و مؤلفه های دستیابی به آرمان آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین مقدس فلسطین دانسته و ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه علیه رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی از همه جریان های فلسطینی به ویژه حماس و فتح انتظار دارد با هوشمندی و هوشیاری اجازه ندهند دشمنان ملت فلسطین با ترفندها و حیله گری های شیطانی ظرفیت ها و فرصت های راهبردی فراروی جبهه ضدصهیونیستی را تضعیف و مخدوش سازند.

6ـ ملت انقلابی و مجاهد ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع و مظلوم یمن توسط رژیم متجاوز آل سعود، به سران برخی کشورهای اسلامی منطقه که خود را آلت دست آمریکا و بازیچه صهیونیست ها قرار داده اند هشدار می دهد که خدمت به دشمنان قسم خورده اسلام عزیز و ایجاد تفرقه در صفوف مسلمین، به غیر از خواری و ذلت و شکست ثمری برای حاکمان وابسته و خود فروخته نخواهد داشت.

7ـ ملت روزه دار و مسلمان ایران، با ستایش و تقدیر از ایستادگی و مقاومت مردم غیرتمند عراق، سوریه و یمن در مقابل فتنه تروریسم تکفیری و سلفی و دسیسه های شیطانی و تفرقه‌انگیز قدرت‌های مداخله‌گر استکباری و نیز با تحسین نقش آفرینی های مرجعیت دینی و شخصیت های تأثیرگذار برای آگاهی بخشی به امت اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و تصویرسازی جنگ های مذهبی، از آحاد امت اسلامی می خواهد با تقویت اتحاد و اتفاق، ضمن استحکام و پایداری جبهه ضد تروریسم و برادرکشی، نقشه های شوم دشمنان را خنثی و شکست قطعی عوامل مزدور و وابسته به آنان را در این عرصه رقم زنند.

8ـ ملت انقلابی و با بصیرت ایران، ضمن حمایت از انقلاب های مردمی ملت های منطقه و تأکید بر خاموشی ناپذیری شعله های دشمن سوز بیداری اسلامی، جنایات آل خلیفه و آل سعود علیه شیعیان مظلوم و علمای انقلابی بحرین و حجاز و نیز اقدامات وحشیانه علیه مردم میانمار، پاکستان، افغانستان، لیبی و دیگر بلاد اسلامی را که متأسفانه در سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر صورت می پذیرد را نقشه شیطان بزرگ و سناریوی دشمنان اسلام برای تأمین اهداف و منافع نامشروع استعمارگران دانسته و آن را به شدت محکوم می نماید.

9ـ ملت مسلمان و حق شناس ایران اسلامی، حضور حماسی، انقلابی و پرشور خود در این راهپیمایی بزرگ و سراسری را تجلی وحدت و انسجام ملی و مظهر همدلی و همزبانی دولت و ملت در موضوع مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 دانسته و با حمایت از تیم مذاکره کننده ی هسته ای کشور از آنان می خواهیم ضمن تمرکز و پایبندی به خطوط قرمز اعلام شده توسط مقام معظم رهبری برای تحقق مصالح و منافع ملی و حقوق هسته ای ایران عزیز، قاطعانه در برابر زیاده خواهی ها و مطالبات استکباری مقاومت و ایستادگی نمایند.

10ـ امت ولایت مدار ایران اسلامی، حضور حماسی و دهها میلیونی در این راهپیمایی سراسری را نماد وحدت و اراده ملی و فرصتی ارزشمند برای ابلاغ قاطعانه پیام های راهبردی خود به دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکای عهدشکن، حیله گر و غیر قابل اعتماد و رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی دانسته و به آنان هشدار می دهیم که از اقدامات تهدید آمیز علیه جمهوری اسلامی دست برداشته و با عبرت از حقایق تاریخی 37 سال گذشته در برابر عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر و شجاع کشور که با اشاره ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) آماده پاسخ های سخت و پشیمان کننده به اردوگاه بدخواهان میهن اسلامی هستند، سر تعظیم فرود آورند.

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ
والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جمعه نوزدهم تیرماه 1394 هجری شمسی
مصادف با بیست سوم رمضان المبارک 1436 هجری قمری
برابر با دهم جولای 2015 میلادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • امیر تبریز اوغلی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    مرگ برامریکا وحامیانش
  • انصاری جعفری ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    تا وقتی کشوری به نام ایران وجود داره مردم رهبرشون ، امام خمینی را فراموش نمیکنند. پس فرمان امام خمینی را هم همچنین : روز قدس روز اسلامست آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و ما شیعه ایم و ایرانی مرگ بر اسرایل مرگ بر آمریکا
  • اسماعیل ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    دورد خدا بر امیر سرافراز ارتش، و سردار رشید سپاه. خدا حفظشون کنه.
  • اهوازی ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    در صورت عدم توافق ایران باید از پیمانهای عدم ساخت و توسعه سلاحهای هسته ای و شیمیایی و.... خارج شود و از ترانزیت مواد مخدر به غرب جلوگیری نکند.
  • اهوازی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    باید همینطور باشد.احسنت.
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    هرگز یک ایرانی را تهدید نکن! ای آمریکا ای اسرائیل ای انگلیس ای .....
  • سيد مجيد حسيني ازنوجاني ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    در صورت عدم توافق بايد دكتر احمدي نژاد رئيس سازمان انرژي اتمي بشود. بعد ببينيد چطور پلمپ ها را مي شكند
  • حسین ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    افرین بر ایران و ایرانی
  • رضا ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    Down with Israel
  • ناشناس ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    از کدام آینده حرف می زنی جناب روحانی ؟ جوانان بخاطر قولی که داده ای افسردگی گرفتند ودارن از دست شما ها پیر می شن تا بحال چکار کردی ؟؟؟؟ آن وعده وعیدهای قبل از انتخابات یادت رفته آیا بیکاری حل شده آیا گرانی وتورم متوقف شده ؟؟؟ همش رکود ببار آوردی و والسلام
  • ناشناس ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    با تمدید مذاکرات از ما زمان میگیرند مذاکرات را متوقف کنید
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    در صورت عدم توافق باید حاج محمود احمدی نژاد رئیس جمهور بشود تا آمریکا بداند ایران از اون کشورها نیست.
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    ما مسلمانیم. مگر می شود مانع ترانزیت مواد مخدر نشویم؟
  • عشق احمدی نژاد ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    وای وای احمدی نژاد دوستت داریم .(^!^) منتظر حضور شما در سال های آینده و ریاست جمهوری هستیم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس